ESG+Stories

Quotes

Για να μη μετατραπεί το CSR σε μία ακόμα μορφή διαφήμισης, οι δράσεις θα πρέπει να είναι αυθεντικές
Ευάγγελος Σκοπελίτης, Διευθυντής Brand, Marketing και Επικοινωνίας της ΕΥ Greece

Για να μη μετατραπεί το CSR σε μία ακόμα μορφή διαφήμισης, οι δράσεις θα πρέπει να είναι αυθεντικές

Ο Διευθυντής Brand, Marketing και Επικοινωνίας της ΕΥ Greece,  τόνισε τη σημασία του CSR αλλά και τη δυναμική που ξεκλειδώνει μέσω των συνεργασιών με άλλα brands, οι οποίες θα είναι πιο αποτελεσματικές και θα είναι win-win για τους κοινούς σκοπούς τους, σε σχετική τοποθέτησή του στο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών. Έφερε ως παράδειγμα την πρόσφατη συνεργασία της EY με τη Microsoft για την παροχή δωρεάν εκπαιδευτικών προγραμμάτων για την Τεχνητή Νοημοσύνη και βιώσιμη ανάπτυξη σε άτομα άνω των 16 ετών. Μέσω αυτών επιδιώκεται να προετοιμαστεί ο κόσμος για την αγορά εργασίας. Τόνισε, δε, πως για να μη μετατραπεί το CSR σε μία ακόμα μορφή διαφήμισης, οι δράσεις θα πρέπει να είναι αυθεντικές και για αυτό χρειάζεται καλή συνεργασία με το τμήμα επικοινωνίας, το οποίο συμμετέχει αφηγούμενο μία καλή ιστορία. Επομένως για κάθε δράση CSR θα πρέπει να εξετάζει κανείς τις πραγματικές ανάγκες, να μετρά τα αποτελέσματα τους, να τεκμηριώνει τη δράση της εταιρείας με πραγματικές ιστορίες ωφελούμενων και να ενσωματώνονται οι άνθρωποι της εταιρείας στη δράση στο μέγιστο δυνατό βαθμό.