Κρουαζιέρα: Η CLIA ξεκινά μελέτη για την απανθρακοποίηση έως το 2050
Θα χρειαστούν 44.000 τόνοι βιώσιμων καυσίμων πλοίων στην Ευρώπη έως το 2025 για να επιτευχθούν οι στόχοι της ΕΕ για απανθρακοποίηση το 2030.
15 ΜΑΡΤΙΟΥ 2024Θα χρειαστούν 44.000 τόνοι βιώσιμων καυσίμων πλοίων στην Ευρώπη έως το 2025 για να επιτευχθούν οι στόχοι της ΕΕ για απανθρακοποίηση το 2030.
15 ΜΑΡΤΙΟΥ 2024Το M-ERC θα συμβάλλει στη βελτιστοποίηση των λειτουργικών ωφελειών μέσω της αναγνώρισης και επίλυσης εμπορικών δυσκολιών που αντιμετωπίζουν οι εμπλεκόμενους φορείς.
09 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2024Το «Ane Maersk» θα συνδέει Ασία και Ευρώπη, γεγονός που αντανακλά τις βλέψεις και τις φιλοδοξίες της εταιρείας για ναυτιλία χαμηλών εκπομπών.
29 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2024Ταυτόχρονα, οι εταιρείες κρουαζιέρας σπεύδουν να επικαλεστούν τους στόχους βιωσιμότητας.
23 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2024O Υπουργός συναντήθηκε με τον Εκτελεστικό Αντιπρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Valdis Dombrovskis, τον Αντιπρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Μαργαρίτη Σχοινά, την Επίτροπο Μεταφορών Adina Vălean και την Γενική Διευθύντρια της DG REGIO Θέμη Χριστοφίδου.
12 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2024Ο μέσος όρος ηλικίας του παγκόσμιου ναυτιλιακού στόλου έφτασε τα 13,7 χρόνια το Δεκέμβριο, ο παλαιότερος από το 2009, σύμφωνα με στοιχεία που συγκέντρωσε η ναυπηγική εταιρεία Clarksons και κοινοποιήθηκαν στους Financial Times.
08 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2024Οι περιορισμοί μπορεί να συνεχιστούν για αρκετό καιρό και μέσα στο 2024 όταν η περίοδος των βροχών επαναφέρει τα πράγματα σε φυσιολογική κατάσταση τον Απρίλιο ή τον Μάιο, σύμφωνα με τους αναλυτές.
11 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2023O εκπρόσωπος από το 2004 της χώρας μας στον ΙΜΟ και μέλος του Ναυτικού Επιμελητηρίου Ελλάδος χαρακτηρίζει λανθασμένες τις αποφάσεις για την πράσινη μετάβαση στη ναυτιλία.
11 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2023Στο φόρουμ που διοργάνωσαν στη Θεσσαλονίκη το Ελληνο-Αμερικανικό Επιμελητήριο και η Ελληνική Εταιρεία Ενεργειακής Οικονομίας (ΗΑΕΕ) σε συνεργασία με την πρεσβεία των ΗΠΑ στην Ελλάδα και σε στρατηγική συνεργασία με το Atlantic Council και το Ινστιτούτο Ενέργειας του αμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου.
08 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2023Ως αποτέλεσμα, η στάθμη των υδάτων στην τεχνητή λίμνη Gatun, η οποία είναι και η βασική πηγή υδροδότησης των συστημάτων θυροφραγμάτων της Διώρυγας, «συνεχίζει να πέφτει σε πρωτοφανή επίπεδα για αυτή την περίοδο του έτους», όπως ανέφεραν οι αρχές.
02 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2023Η εν λόγω συνάντηση πραγματοποιήθηκε στον απόηχο των νέων μέτρων εφαρμογής των ευρωπαϊκών κανονισμών, στο πλαίσιο του «Fitfor 55» για τον κλάδο της Επιβατηγού Ναυτιλίας.
27 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2023Σύμφωνα με νέα έρευνα που παρουσιάστηκε στο παγκόσμιο ναυτιλιακό φόρουμ.
18 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2023Η εκδήλωση συνδιοργανώθηκε από το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο και το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς, στο πλαίσιο πρωτοβουλίας του Ομοσπονδιακού Υπουργείου Οικονομίας και Προστασίας του Κλίματος (BMWK).
11 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2023Στην ενεργειακή μετάβαση του ναυτιλιακού κλάδου, αναφέρθηκε στο 13ο Ετήσιο Φόρουμ Ελληνικής Ναυτιλίας της Capital Link ο υπουργός Ναυτιλίας Χρ.Στυλιανίδης.
03 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2023Τον Ιούλιο, οι χώρες υιοθέτησαν μια αναθεωρημένη στρατηγική για τα αέρια του θερμοκηπίου για τη ναυτιλία, η οποία έθεσε ως στόχο το καθαρό μηδέν εκπομπών μέχρι τα μέσα του αιώνα.
28 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2023Αυτό το σχετικά μικρό πλοίο θα επιχειρεί από τον Οκτώβριο, κυρίως στη θάλασσα της Βαλτικής.
14 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2023Ραφαέλλα Χρυσοστόμου, Advisor, Risk Consulting, KPMG Limited
04 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2023Η Maersk δήλωσε ότι τα πλοία που κινούνται με μεθανόλη με επιλογές διπλού καυσίμου κοστίζουν περίπου 10%-12% περισσότερο από τα συμβατικά πλοία, αλλά η διαφορά τιμής θα καταστεί ασήμαντη μακροπρόθεσμα.
22 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2023Τα ιστία έχουν ύψος 37,5 μέτρων και ανυψώνονται μόνο όταν το πλοίο βρίσκεται εκτός λιμανιού.
21 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2023Η πράσινη μεθανόλη αποκτά όλο και μεγαλύτερη δυναμική ως ένα καθαρό εναλλακτικό καύσιμο που ανοίγει τον δρόμο για την επίτευξη της απανθρακοποίησης του κλάδου, επεκτείνοντας παράλληλα τις φιλοδοξίες της Hafnia για την επίτευξη των περιβαλλοντικών στόχων που έχει θέσει ο ΙΜΟ για το 2050.
17 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2023