ESG+Stories

Ναυτιλία

ΕΤΕπ - Υπερταμείο: Ενίσχυση της ανθεκτικότητας των ελληνικών λιμένων από την κλιματική αλλαγή

ΕΤΕπ - Υπερταμείο: Ενίσχυση της ανθεκτικότητας των ελληνικών λιμένων από την κλιματική αλλαγή

Η πρωτοβουλία επικεντρώνεται στη διενέργεια Αξιολογήσεων Κινδύνου και Τρωτότητας για την Κλιματική Αλλαγή (CRVAs) για τα λιμάνια του Βόλου, της Αλεξανδρούπολης και της Πάτρας.

Ν.Αργυροπούλου: «Οι εταιρείες logistics πρέπει να λειτουργούν σε αρμονία με το περιβάλλον, διατηρώντας την ταχύτητα και την αποδοτικότητα που απαιτεί το σύγχρονο εμπόριο»

Ν.Αργυροπούλου: «Οι εταιρείες logistics πρέπει να λειτουργούν σε αρμονία με το περιβάλλον, διατηρώντας την ταχύτητα και την αποδοτικότητα που απαιτεί το σύγχρονο εμπόριο»

Η Deputy Manager Sustainability & Communications της PCT μιλάει στο www.esgstories.gr για τη στρατηγική της εταιρείας γύρω από τα θέματα ESG, για τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει κλάδος των logistics στην πράσινη μετάβαση όσο και για τον αν οι κανόνες ESG μπορούν να δράσουν καταλυτικά στην βελτίωση της καθημερινότητας των γυναικών στον εργασιακό χώρο. 

Σημαντικές παρουσίες στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κρουαζιέρας 2025- Έμφαση στη βιωσιμότητα

Σημαντικές παρουσίες στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κρουαζιέρας 2025- Έμφαση στη βιωσιμότητα

Για πρώτη φορά, Διευθύνοντες Σύμβουλοι ευρωπαϊκών ναυπηγείων θα συμμετάσχουν σε διάλογο με θέμα τη σημασία του τομέα της κρουαζιέρας για την ευρωπαϊκή ναυτιλιακή τεχνολογία και τη ναυπηγική βιομηχανία.

Μνημόνιο Συνεργασίας ΕΛΙΜΕ - HELMEPA για θέματα θαλάσσιας ρύπανσης, ναυτικής ασφάλειας και απανθρακοποίησης λιμένων

Μνημόνιο Συνεργασίας ΕΛΙΜΕ - HELMEPA για θέματα θαλάσσιας ρύπανσης, ναυτικής ασφάλειας και απανθρακοποίησης λιμένων

ΕΛΙΜΕ και HELMEPA συνεργάζονται ήδη στο πλαίσιο της διεθνούς πρωτοβουλίας METAVASEA, που εμπλέκει περισσότερους από 100 ναυτιλιακούς οργανισμούς από την Ανατολική Μεσόγειο.

Ελληνική ακτοπλοΐα: Στα 320 εκατ. ευρώ το κόστος του “Fit for 55”

Ελληνική ακτοπλοΐα: Στα 320 εκατ. ευρώ το κόστος του “Fit for 55”

Η μελέτη εκτιμά ότι η συνολική απώλεια του ΑΕΠ θα μπορούσε να ξεπεράσει τα 650 εκατομμύρια ευρώ έως το 2031, ενώ οι απώλειες θέσεων εργασίας θα μπορούσαν να ανέλθουν σε 16.000 σε ολόκληρη την ελληνική οικονομία.

Δ.Θεοδωράτος: «Πάνω από 1 δις έχουν επενδυθεί για την αναβάθμιση του στόλου από την ελληνική ακτοπλοΐα»

Δ.Θεοδωράτος: «Πάνω από 1 δις έχουν επενδυθεί για την αναβάθμιση του στόλου από την ελληνική ακτοπλοΐα»

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η ημερίδα «Σύγχρονες Ακτοπλοϊκές Μεταφορές, Βιώσιμη ανάπτυξη των Νησιών», η οποία πραγματοποιείται από τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας. 

Στυλιανίδης: Οι πρωτοβουλίες για τη βιωσιμότητα της ακτοπλοΐας

Στυλιανίδης: Οι πρωτοβουλίες για τη βιωσιμότητα της ακτοπλοΐας

Ο κ. Στυλιανίδης υπογράμμισε αρχικά τη σημασία ευθυγράμμισης της εθνικής ναυτιλιακής στρατηγικής με τις ευρωπαϊκές προτεραιότητες, επισημαίνοντας τον καθοριστικό ρόλο των νησιών στην ευρωπαϊκή ταυτότητα.

Σύμπλευση Eni και MSC για την κυκλική οικονομία και τη βιωσιμότητα

Σύμπλευση Eni και MSC για την κυκλική οικονομία και τη βιωσιμότητα

Η συμφωνία περιλαμβάνει τη δυνητική χρήση υγροποιημένου φυσικού αερίου καθώς και βιοκαυσίμων HVO, bio-LNG αλλά και λιπαντικών από ανανεώσιμες πρώτες ύλες από containerships και κρουαζιερόπλοια του ομίλου της MSC.

Οι ναυτιλιακές αντισταθμίζουν την πράσινη μετάβαση με παραγγελίες πλοίων διπλού καυσίμου

Οι ναυτιλιακές αντισταθμίζουν την πράσινη μετάβαση με παραγγελίες πλοίων διπλού καυσίμου

Η απαλλαγή της ναυτιλίας από τις ανθρακούχες εκπομπές είναι σημαντική για τις παγκόσμιες προσπάθειες καταπολέμησης της κλιματικής αλλαγής, επειδή αντιπροσωπεύει περίπου το 3% των παγκόσμιων αερίων του θερμοκηπίου.