ESG+Stories

Τρόφιμα

Ιρλανδική γαλακτοβιομηχανία υποχρεώθηκε να αλλάξει την διαφήμισή της λόγω «Greenwashing»

Ιρλανδική γαλακτοβιομηχανία υποχρεώθηκε να αλλάξει την διαφήμισή της λόγω «Greenwashing»

Οι καταγγέλλοντες θεώρησαν ότι ήταν παραπλανητικό και «greenwashing» ο ισχυρισμός ότι το γάλα παρήχθη βιώσιμα λόγω της ζημίας που προκάλεσε η γαλακτοκομική βιομηχανία στο περιβάλλον.

Η επίδραση της κλιματικής αλλαγής στις τιμές και ο ρόλος των Κεντρικών Τραπεζών

Η επίδραση της κλιματικής αλλαγής στις τιμές και ο ρόλος των Κεντρικών Τραπεζών

Παγκοσμίως, οι ρυθμοί πληθωρισμού των τροφίμων θα μπορούσαν να αυξηθούν έως και 3,2 ποσοστιαίες μονάδες ετησίως μέσα στην επόμενη δεκαετία περίπου ως αποτέλεσμα υψηλότερων θερμοκρασιών.

ΕΕ: Εγκρίθηκαν οι «οδηγίες για το πρωινό» - Μεγαλύτερη διαφάνεια για μέλι, γάλα, χυμούς και μαρμελάδες

ΕΕ: Εγκρίθηκαν οι «οδηγίες για το πρωινό» - Μεγαλύτερη διαφάνεια για μέλι, γάλα, χυμούς και μαρμελάδες

Οι νέοι κανόνες στοχεύουν στην καταπολέμηση των εισαγωγών νοθευμένου μελιού από τρίτες χώρες, μέσω της υποχρεωτικής και ξεκάθαρης επισήμανσης της χώρας προέλευσης, ενώ θα δρομολογήσουν και τη δημιουργία ενός συστήματος καταγραφής της εμπορικής διαδρομής του προϊόντος.

Το «Μέλι Κισσούρι» από τη Ν. Εύβοια, κατοχυρώνεται ως ΠΟΠ, με τη συνεισφορά της Principia

Το «Μέλι Κισσούρι» από τη Ν. Εύβοια, κατοχυρώνεται ως ΠΟΠ, με τη συνεισφορά της Principia

Το ανθόμελο «Μέλι Κισσούρι», είναι το φθινοπωρινό ερεικόμελο το οποίο παράγεται στην περιοχή της Καρυστίας από μέλισσες που τρυγούν τα άνθη της πορφυρούς ερείκης (Erica manipuliflora) που φύεται στην περιοχή.

Υπάρχει κάτι το ξεχωριστό στο Staramaki

Υπάρχει κάτι το ξεχωριστό στο Staramaki

Τα Staramakia είναι 100% φυσικής προέλευσης, χωρίς γλουτένη, πλήρως ανακυκλώσιμα και βιοδιασπώμενα, και υψηλής ποιότητας, διατηρώντας την υφή και την ουδετερότητα στη γεύση τους για όλον τον χρόνο που απαιτείται για την αργή απόλαυση ενός παγωμένου καφέ.

Nespresso Hellas: Έμφαση στη βιωσιμότητα μέσω που προγράμματος «A Zero Waste Journey»

Nespresso Hellas: Έμφαση στη βιωσιμότητα μέσω που προγράμματος «A Zero Waste Journey»

Ξεκινώντας από το 2014, με ένα ποσοστό 1,4% η Νespresso κατάφερε να αυξήσει το ποσοστό ανακύκλωσης σε 32%, μέσω μιας ισχυρής επικοινωνιακής στρατηγικής, αλλά και καινοτόμων υπηρεσιών όπως το recycling from home.