ESG+Stories

Τρόφιμα

Η Mondelez κέρδισε αγωγή greenwashing για τα «climate neutral» Clif Bar

Η Mondelez κέρδισε αγωγή greenwashing για τα «climate neutral» Clif Bar

Ο δικαστής Manish Shah στο Σικάγο έκρινε ότι οι ετικέτες δεν παραβιάζουν τον νόμο, καθώς ανέφεραν με σαφήνεια πως τα προϊόντα είχαν λάβει πιστοποίηση από τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό Change Climate Project. 

Επενδυτές με χαρτοφυλάκιο 11,5 τρισ. δολαρίων καλούν τις εταιρείες τροφίμων να στραφούν σε φυτικές πρωτεΐνες

Επενδυτές με χαρτοφυλάκιο 11,5 τρισ. δολαρίων καλούν τις εταιρείες τροφίμων να στραφούν σε φυτικές πρωτεΐνες

Η έκκληση καταγράφεται σε νέα έκθεση του δικτύου FAIRR (Farm Animal Investment Risk and Return Initiative), η οποία αναδεικνύει τις «ευκαιρίες ανάπτυξης και υγείας» που προσφέρουν οι εναλλακτικές πρωτεΐνες.

Η Nestlé αποχωρεί από την παγκόσμια συμμαχία για τη μείωση εκπομπών μεθανίου στη γαλακτοκομία

Η Nestlé αποχωρεί από την παγκόσμια συμμαχία για τη μείωση εκπομπών μεθανίου στη γαλακτοκομία

Η συμμαχία, στην οποία συμμετέχουν μεταξύ άλλων οι Danone, Kraft Heinz και Starbucks, είχε δεσμευτεί να μετρά και να δημοσιοποιεί τις εκπομπές μεθανίου από τις γαλακτοκομικές αλυσίδες εφοδιασμού.

Η κλιματική αλλαγή αλλάζει τον χάρτη του κρασιού στην Ευρώπη – Η Ελλάδα στο σταυροδρόμι

Η κλιματική αλλαγή αλλάζει τον χάρτη του κρασιού στην Ευρώπη – Η Ελλάδα στο σταυροδρόμι

Το ερώτημα που μένει ανοιχτό είναι αν οι παραδοσιακές οινικές περιοχές θα καταφέρουν να διατηρήσουν τον χαρακτήρα τους ή αν θα παραδώσουν τη σκυτάλη σε νέους «παίκτες» του Βορρά. 

Aγροτικές ενισχύσεις και νέα εργαλεία απέναντι στην κλιματική κρίση

Aγροτικές ενισχύσεις και νέα εργαλεία απέναντι στην κλιματική κρίση

Οι επιπτώσεις από την κλιματική κρίση είναι περισσότερες και εμφανέστερες, με τις ζημιές ολοένα και να αυξάνονται και να έχουν ως αποτέλεσμα μεγαλύτερες απώλειες στις καλλιέργειες των Ελλήνων παραγωγών.

Η Lidl Ελλάς μειώνει από σήμερα τις τιμές σε πάνω από 60 προϊόντα έως -22% και τις κρατάει χαμηλές

Η Lidl Ελλάς μειώνει από σήμερα τις τιμές σε πάνω από 60 προϊόντα έως -22% και τις κρατάει χαμηλές

Αυτή η νέα πρωτοβουλία έρχεται να προστεθεί σε μια σειρά ενεργειών που εξελίσσονται διαρκώς, με στόχο την ανακούφιση του οικογενειακού προϋπολογισμού και την ενίσχυση της πρόσβασης σε ποιοτικά προϊόντα για όλους.