Υπάρχει πάντοτε μια δεύτερη σκέψη αναφορικά με τα ηλεκτροκίνητα οχήματα. Η τεχνολογία είναι καινούργια (ειδικά για τη χώρα μας), η ενημέρωση ακόμα αρκετά ελλιπής, και ο βασικός προβληματισμός των οδηγών παραμένει αναφορικά με το κατά πόσο θα βρουν εύκολα σταθμούς φόρτισης κοντά τους. Φυσικά όσο τα χρόνια περνούν η ηλεκτροκίνηση κινητροδοτείται, λόγω του επικείμενου ολικού “πρασινίσματος” των μεταφορών, και οι ίδιοι οι καταναλωτές γίνονται πιο δεκτικοί στην αλλαγή τύπου καυσίμου, από τα ορυκτά στον ηλεκτρισμό.
.
Σ΄αυτή τη κατεύθυνση είναι σημαντική η συμβολή των εταιριών που δραστηριοποιούνται στους τομείς της φόρτισης, καθώς-κακά τα ψέματα- για να επιτευχθεί ο στόχος του εξηλεκτρισμού είναι αναγκαία η συνεργασία μεταξύ Πολιτείας και ιδιωτικού τομέα. Ένα ωραίο παράδειγμα, είναι η δράση της Blink, μιας αμερικάνικης εταιρίας, που τον Μάιο του 2019 άνοιξε και στην ευρωπαϊκή αγορά με πρώτο σταθμό την χώρα μας. Σήμερα η Blink διαθέτει 30.000 σταθμούς φόρτισης, ενώ συνεχίζει δυναμικά να απλοποιεί τη διαδικασία φόρτισης, καθιστώντα την ηλεκτροκίνηση πιο ελκυστική για τον μέσο καταναλωτή.
Πρόσφατα, η εταιρία λάνσαρε μια νέα πατέντα με ενδιαφέρον: τα RFID tags. Οι νέες μικρές συσκευές τύπου μπρελόκ λειτουργούν όπως μια RFID κάρτα: δηλαδή, όταν πας να φορτίσεις το ηλεκτρικό σου αυτοκίνητο σε φορτιστή της Blink, αντί να ανοίγεις την εφαρμογή ή να σκανάρεις κάρτα, ακουμπάς το μπρελόκ στον φορτιστή και ξεκινά η φόρτιση. Το νέο αυτό εργαλείο, συμπυκνώνει την πρακτικότητα και την καινοτομία που έχει συγκεντρώσει η εταιρία στα 13 χρόνια παρουσίας της, ενώ καθιστά τη φόρτιση του αυτοκινήτου λίγο πιο ξέγνοιαστη. Το προϊόν μάλιστα, θα διατίθεται δωρεάν από την Blink ενδιαφερόμενους οδηγούς, με μια πολύ απλή διαδικασία, είτε μέσω της εφαρμογής Blink Charging Hellas , ή μέσω του εξειδικευμένου customer support.
Όσο η ενεργειακή μετάβαση προχωράει, η επένδυση σε ηλεκτρικό όχημα δείχνει όλο και πιο ασφαλής. Άλλωστε, στην Ελλάδα είναι ακόμα ανοιχτές και οι επιδοτήσεις ηλεκτρικών οχημάτων, με το πρόγραμμα “Κινούμαι ηλεκτρικά” να βρίσκεται στην τρίτη φάση του, επιδοτώντας οχήματα μέχρι και με 6.500 ευρώ (βάση των αντίστοιχων κριτηρίων).