Σε μία εκδήλωση με έντονο συμβολισμό, στο Μουσείο της Ακρόπολης — έναν χώρο που αποπνέει ιστορική συνέχεια και πολιτισμική κληρονομιά η διοίκηση της εταιρείας παρουσίασε το ευρύ πλέγμα δράσεων της εταιρείας για το 2024–2025, θέτοντας ξεκάθαρα τον τόνο για τη νέα στρατηγική CSR 2.0 καθώς και το επενδυτικό πλάνο για το 2026-2027.
.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Lidl Ελλάς, Martin Brandeburgen τόνισε ότι η εταιρεία έχει ως κεντρικό στόχο τη «Καλύτερη Ποιότητα Ζωής», επενδύοντας σταθερά σε υπεύθυνη λειτουργία, κοινωνικό αντίκτυπο και βιώσιμη ανάπτυξη. Παρουσιάζοντας τα αποτελέσματα του 2024, υπογράμμισε ότι η Lidl Ελλάς συνέβαλε με €1,07 δισ. στο ΑΕΠ της χώρας (0,52% του συνόλου), υποστήριξε πάνω από 38.000 θέσεις εργασίας και απέδωσε €438 εκατ. σε φόρους και εισφορές. Ο κ. Brandeburgen σημείωσε ότι το 2024 «πραγματοποιήσαμε €2 εκ. συνολικές επενδύσεις σε χορηγίες, δωρεές καιδαπάνες για κοινωνικές και περιβαλλοντικές δράσεις, εκ των οποίων οι επενδύσεις σε κοινωνικές και περιβαλλοντικές δράσεις ανήλθαν σε €1,3 εκ. και η αξία προσφοράς προϊόντων σε €687.000.
Παράλληλα, ανακοίνωσε επενδυτικό πλάνο άνω των €200 εκατ. για τα επόμενα δύο χρόνια, που περιλαμβάνει νέα καταστήματα, εκσυγχρονισμό των logistics και επέκταση τεχνολογιών όπως τα self-checkout. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στις εξαγωγές ελληνικών προϊόντων μέσω του διεθνούς δικτύου της Lidl, οι οποίες άγγιξαν τα €527,6 εκατ., ανοίγοντας δρόμους για περισσότερους από 400 Έλληνες προμηθευτές σε 31 χώρες.
Από την πλευρά της, η Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων & Βιωσιμότητας της Lidl Ελλάς, Βασιλική Αδαμίδου, κατά την ομιλία της ανέδειξε μια εταιρεία που επιχειρεί με στρατηγική συνέπεια, ισχυρό κοινωνικό αποτύπωμα και επενδύσεις με προστιθέμενη αξία.Από έργα κλιματικής ανθεκτικότητας έως δράσεις κοινωνικής συνοχής, η Lidl Ελλάς διαμορφώνει ένα ολοκληρωμένο μοντέλο βιώσιμης ανάπτυξης, που δεν περιορίζεται σε πρακτικές εταιρικής υπευθυνότητας, αλλά λειτουργεί ως καταλύτης θετικών αλλαγών.

«Στη Lidl τα πάντα ξεκινούν από την ποιότητα»
Η κ. Αδαμίδου υπογράμμισε ότι η φιλοσοφία της Lidl Ελλάς βασίζεται στην ποιότητα όχι μόνο των προϊόντων, αλλά και των σχέσεων, των ευκαιριών και του θετικού αποτυπώματος που αφήνει η εταιρεία στην κοινωνία και το περιβάλλον.
Με κεντρικές αξίες την αξιοπιστία, την αλληλεγγύη, τη δίκαιη εμπορική πρακτική, τα ανθρώπινα δικαιώματα και τη συμπερίληψη, η Lidl Ελλάς διαμορφώνει — όπως είπε — «ένα κεκτημένο ποιότητας» πάνω στο οποίο χτίζει διαρκώς.
Η νέα στρατηγική CSR 2.0 στοχεύει στην κάλυψη των σύγχρονων αναγκών χωρίς αποκλεισμούς, ενώ ταυτόχρονα διασφαλίζει πόρους για τις επόμενες γενιές. Οι βασικοί πυλώνες είναι το δίκαιο επιχειρείν, η προστασία της υγείας, η διατήρηση των πόρων, η προστασία του κλίματος και ο σεβασμός στη βιοποικιλότητα.
Νέος «Κόμβος Υποστήριξης Κρίσεων» στο Χαλάνδρι – Επένδυση 400.000€
Ένα από τα πιο σημαντικά έργα που ανακοινώθηκαν είναι ο Κόμβος Αντιμετώπισης Κρίσεων, μια σύγχρονη υποδομή εντός των εγκαταστάσεων του Συντονιστικού Κέντρου της Πυροσβεστικής, στο Χαλάνδρι.
Η Lidl Ελλάς επενδύει 200.000€ για τη μελέτη, ανακατασκευή και διαμόρφωση του χώρου, επίσης 200.000€ για προμήθειες πρώτης ανάγκης (τρόφιμα, νερά, είδη υγιεινής), σύμφωνα με τα διεθνή Sphere Standards καθώς και ετήσιο ανεφοδιασμό έως 200.000€
Ο Κόμβος θα ενεργοποιείται άμεσα σε περιπτώσεις φυσικών καταστροφών, προσφέροντας υποστήριξη σε πληγέντες αλλά και στις επιχειρησιακές δυνάμεις. Πρόκειται για ένα έργο «βιώσιμης παρακαταθήκης» όπως χαρακτηριστικά ειπώθηκε.
Προστασία ζώων: Στήριξη στο Δημοτικό Κτηνιατρείο Θεσσαλονίκης
Η Lidl Ελλάς στήριξε οικονομικά τη δημιουργία του νέου Δημοτικού Κτηνιατρείου Θεσσαλονίκης, το οποίο εγκαινιάστηκε τον Ιούνιο του 2025.
Με δυνατότητα 1.600 στειρώσεων και 2.400 περιστατικών ετησίως, το κέντρο προσφέρει βασικές κτηνιατρικές υπηρεσίες για αδέσποτα ζώα — μια δράση με κοινωνικό και περιβαλλοντικό πρόσημο.
Ίσες ευκαιρίες στην εκπαίδευση – 1.000.000€ και 550 υποτροφίες με CTY Greece
Για 12η χρονιά, η Lidl Ελλάς στηρίζει το πρόγραμμα του CTY Greece για τα Χαρισματικά–Ταλαντούχα παιδιά, προσφέροντας συνολικά 550 υποτροφίες και χρηματοδότηση που αγγίζει το 1 εκατ. ευρώ.
Το πρόγραμμα δίνει τη δυνατότητα σε μαθητές από Ελλάδα και Κύπρο να συμμετάσχουν σε εξειδικευμένα εκπαιδευτικά προγράμματα υψηλών απαιτήσεων.
Plastic Free Greece: πάνω από 9 τόνοι απορριμμάτων σε έναν μόνο χρόνο
Η συνεργασία με το Ίδρυμα Αθανασίου Κ. Λασκαρίδη συνεχίστηκε δυναμικά με 24 δράσεις καθαρισμού ακτών και βυθών, από τις οποίες συλλέχθηκαν πάνω από 9 τόνοι απορριμμάτων.
Από το 2020 που ξεκίνησε το πρόγραμμα μέχρι σήμερα, έχουν απομακρύνει πάνω από 20 τόνους απορριμμάτων από ελληνικές ακτές και βυθούς.
Με UNICEF ενάντια στη βία κατά των παιδιών – 435.161€ και νέες υπηρεσίες προστασίας
Τα τελευταία 3 χρόνια, η Lidl Ελλάς και η UNICEF υλοποιούν δράσεις κατά της παιδικής βίας.
Η συνολική δωρεά έχει φτάσει τις 435.161€ και περιλαμβάνει την εφαρμογή PlaySafe App (ήδη 5.570 έφηβοι συμμετέχουν), το εκπαιδευτικό πακέτο για ΜΜΕ και τη δημιουργία μοντέλου παιδικής προστασίας στον Δήμο Αθηναίων, με στόχο την υιοθέτησή του και από άλλους δήμους.
We4All: 16.700 δέντρα σε Αθήνα, Τρίκαλα, Γιάννενα και Αλεξανδρούπολη
Η συνεργασία της Lidl Ελλας με την ΜΚΟ συνεχίζεται για 2η χρονιά, με δράσεις αναδάσωσης και περιβαλλοντικής εκπαίδευσης. Από το 2022 έχουν φυτευτεί 16.700 δέντρα, ενώ νέα δράση αναμένεται στη Θεσσαλονίκη.
Σταθερή στήριξη στο «Χαμόγελο του Παιδιού» από το 2012
Η Lidl Ελλάς αποτελεί έναν από τους συνεπέστερους υποστηρικτές του Οργανισμού, έχοντας παραχωρήσει δύο ακίνητα (Νέα Μάκρη και Επανομή), καλύπτοντας όλα τα λειτουργικά έξοδα του Κέντρου στη Νέα Μάκρη και ενισχύοντας σε σταθερή βάση τα Σπίτια Φιλοξενίας.
Η δράση διάθεσης ασφαλών προς κατανάλωση προϊόντων υλοποιείται ήδη σε 144 καταστήματα, ενώ η εταιρεία στηρίζει και το Πρόγραμμα Υποστήριξης Ευάλωτων Οικογενειών σε 15 πόλεις.
Το νέο Lidl House
Ο CEO παρουσίασε επίσης το νέο «Lidl House», έναν ανοιχτό χώρο στο κέντρο της Αθήνας που θα λειτουργήσει από το 2026 ως κόμβος βιωσιμότητας, γαστρονομίας, εκπαίδευσης και δράσεων κατά της σπατάλης τροφίμων.
Κλείνοντας, ανακοίνωσε την ολοκλήρωση της τετραετούς θητείας του στην Ελλάδα και την ανάληψη της ηγεσίας από τον Μίλτο Φοροζίδη την 1η Μαρτίου, εκφράζοντας ευγνωμοσύνη προς την ομάδα, τους συνεργάτες και τους Έλληνες καταναλωτές που στηρίζουν όλα αυτά τα χρόνια το όραμα της εταιρείας.








