ESG+Stories

S. Cahillane (CEO της Kellogg): «Τα πέντε κλειδιά για την προώθηση στρατηγικών ESG»

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Kellogg Co σε ανάρτηση του στην σελίδα της εταιρείας περιγράφει 5 σημεία για την ανάπτυξη στρατηγικής ESG.
S. Cahillane (CEO της Kellogg): «Τα πέντε κλειδιά για την προώθηση στρατηγικών ESG»

«Η θεμελίωση στο όραμα και το σκοπό και η υιοθέτηση της βιωσιμότητας ως παράγοντα ανάπτυξης είναι δύο βασικά θέματα για την προώθηση μιας στρατηγικής για το περιβάλλον, την κοινωνία και τη διακυβέρνηση (ESG)», δήλωσε ο Steve Cahillane, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Kellogg Co.

Σε μια ανάρτηση στο ιστολόγιο της εταιρείας, ο κ. Cahillane προσδιόρισε τα πέντε κορυφαία θέματα για την προώθηση μιας στρατηγικής ESG, σημειώνοντας ότι το ESG «δεν είναι απλώς η γεύση του μήνα ή ένα κουτάκι που πρέπει να τσεκάρετε».

Ο κ. Cahillane δήλωσε ότι τα πέντε θέματα που ανέπτυξε προέκυψαν μετά από μια συζήτηση στο Strategic Growth Forum της Ernst and Young στα τέλη του περασμένου έτους.

«Το πρώτο θέμα είναι να βασιστούμε στο όραμα και τον σκοπό»

«Οι ενδιαφερόμενοι θέλουν να συνεργάζονται με εταιρείες που έχουν καρδιά και ψυχή, που έχουν όραμα και σκοπό, που αναλαμβάνουν δεσμεύσεις έναντι των ανθρώπων και του πλανήτη μας και που τηρούν τις δεσμεύσεις αυτές», δήλωσε ο κ. Cahillane. «Στην Kellogg, το όραμα και ο σκοπός μας βρίσκονται στο επίκεντρο όλων όσων κάνουμε. Ενσωματώνονται στη στρατηγική μας Deploy For Growth, καθοδηγώντας τον τρόπο με τον οποίο εργαζόμαστε με τους επιχειρηματικούς μας εταίρους, στις κοινότητές μας και μεταξύ μας».

«Δεύτερον, οι άνθρωποι πρέπει να είναι η καρδιά και η ψυχή σας»

«Τα τελευταία χρόνια, η πανδημία COVID-19 και η φυλετική ανισότητα βρίσκονται στο προσκήνιο της συζήτησης», σημειώνει. «Δεσμευόμαστε να καταργήσουμε απτά και άυλα εμπόδια για να διασφαλίσουμε την ισότητα σε όλες τις πρακτικές της εταιρείας μας στο χώρο εργασίας, στην αγορά και στις κοινότητες. Πρόσφατα εγκαινιάσαμε την ενισχυμένη στρατηγική μας για την ισότητα, τη διαφορετικότητα και την ένταξη (ED&I), η οποία περιλαμβάνει στόχο να επιτύχουμε 25% εκπροσώπηση φυλετικά διαφορετικών ταλέντων σε επίπεδο διοίκησης μέχρι το τέλος του 2025».

«Ένα τρίτο βασικό θέμα για το 2022 αφορά την υιοθέτηση της βιωσιμότητας ως παράγοντα ανάπτυξης»

Ως παράδειγμα αυτού του θέματος, ο κ. Cahillane επεσήμανε την πρόσφατη έκδοση του πρώτου ομολόγου βιωσιμότητας της Kellogg - ένα οκταετές ομόλογο 300 εκατομμυρίων ευρώ που επιτρέπει στην εταιρεία να παρέχει μεγαλύτερη διαφάνεια στο έργο που επιτελεί στο μέτωπο της βιωσιμότητας.

«Ένα τέταρτο θέμα είναι η αξιοποίηση των εξελίξεων στην καινοτομία»

«Για να συνεχίσουμε να κάνουμε κάτι καλύτερο για τον πλανήτη μας, πρέπει να επιδιώξουμε προηγμένη τεχνολογία επόμενης γενιάς που θα κάνει τη διαφορά», αναφέρει ο κ. Cahillane. «Πριν από έναν αιώνα, τα πρώτα κουτιά δημητριακών της Kellogg κατασκευάστηκαν από ανακυκλωμένο χαρτόνι. Σήμερα, δοκιμάζουμε πιλοτικά ένα 100% ανακυκλώσιμο κουτάκι Pringles στο Ηνωμένο Βασίλειο και έχουμε δεσμευτεί να επιτύχουμε 100% επαναχρησιμοποιήσιμες, ανακυκλώσιμες ή λιπασματοποιήσιμες συσκευασίες μέχρι το τέλος του 2025. Αγκαλιάζουμε τα δεδομένα και την τεχνολογία για να βρούμε πιο προηγμένα και αποτελεσματικά μέσα για την επίτευξη των δεσμεύσεών μας».

«Τέλος, η ανάπτυξη και η καλλιέργεια εταιρικών σχέσεων θα είναι το κλειδί για τη συνέχεια»

«Προκειμένου να κάνουμε τις απαραίτητες προόδους για την εκπλήρωση των δεσμεύσεων ESG, πρέπει να εξετάσουμε την αλυσίδα εφοδιασμού από άκρη σε άκρη», δήλωσε. «Δεν μπορούμε να το κάνουμε μόνοι μας. Για να διασφαλίσουμε ότι βρισκόμαστε στο σωστό δρόμο και ότι διαθέτουμε την καλύτερη δυνατή επιστημονική τεκμηρίωση, αξιοποιούμε συνεργασίες με κορυφαίους οργανισμούς του κλάδου, όπως το Φόρουμ Καταναλωτικών Αγαθών και η πρωτοβουλία Science-Based Targets».

ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ