ESG+Stories

Vivartia: Στο top 3 της στρατηγικής του ομίλου το ESG- Νέα εταιρική ταυτότητα για το everest

Ιδιαίτερη έμφαση στους πυλώνες περιβάλλον, κοινωνία και εταιρική διακυβέρνηση δίνει ο όμιλος Vivartia σύμφωνα με τον Πρόεδρο, Παναγιώτη Θρουβάλα.
Vivartia: Στο top 3 της στρατηγικής του ομίλου το ESG- Νέα εταιρική ταυτότητα για το everest

Σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσε ο όμιλος για την ανακοίνωση της νέας εταιρικής ταυτότητας του Everest, ο Πρόεδρος της Vivartia, Παναγιώτη Θρουβάλα, υπογράμμισε πως το ESG βρίσκεται στο top 3 της στρατηγικής τους.

.

Ως όμιλος προωθεί την ενεργειακή εξοικονόμηση, όχι μόνο λόγω της ενεργειακής κρίσης, αλλά στα πλαίσια της πράσινης στρατηγικής τους. Πιο συγκεκριμένα τρέχουν ένα πρόγραμμα «Ενεργειακή συνείδηση» με το οποίο προσπαθούν να δημιουργήσουν συνείδηση στους συνεργάτες τους καθώς το 90% των καταστημάτων είναι franchise. Στο πλαίσιο του προγράμματος, έχουν αντικαταστήσει  όλους τους λαμπτήρες με led, καθώς και τα κλιματιστικά με νέας γενιάς, λιγότερο ενεργοβόρα. Στόχος τους είναι να πετύχουν 15% μείωση της χρήσης ενέργειας.

Το τελευταίο διάστημα τους απασχολεί ιδιαίτερα η σωστή διαχείριση των αποβλήτων για τον λόγο αυτό έχουν δημιουργήσει σε συνεργασία με την Polygreen, ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα, το Just go Zero, μέσα από το οποίο έχουν καταφέρει μέσα σε ένα χρόνο που το τρέχουν να ανακυκλώσουν περισσότερους από 100 τόνους υπολειμμάτων καφέ, βοηθώντας το περιβάλλον και αποδεσμεύοντας περισσότερο από 40 χιλ κυβικά μέτρα μεθανίου.

«Το σημερινό event είναι zero waste, από τα απόβλητα μέχρι και τα φαγητά. Εκτός από το κομμάτι του καφέ υπάρχει και το κομμάτι του φαγητού» σημείωσε ο CMO του Ομίλου Goody’s-Everest, Κοσμάς Κροκίδας. Η Vivartia μάχεται κατά της σπατάλης τροφίμων, και συνεργάζεται στενά με το «Μπορούμε» έναν μη κερδοσκοπικό οργανισμό που ανέπτυξε ένα καινοτόμο τρόπο διάσωσης και προσφοράς φαγητού. «Αν περισσέψει κάτι θα πάει για άμεση κατανάλωση, μέσω του οργανισμού Μπορούμε, ο οποίος είναι στρατηγικός συνεργάτης στην προσπάθειά μας για μείωση της σπατάλης τροφίμων» συμπλήρωσε. 

Σχετικά με τη χρήση πλαστικών μίας χρήσης, ο κ. Κροκίδας ανέφερε πως ο όμιλος ήταν από τους πρώτους που αντικατέστησε τα πλαστικά καλαμάκια με χάρτινα στα καταστήματα και τρέχουν διάφορες καμπάνιες αλλά δίνουν και κίνητρα στους πελάτες για να χρησιμοποιούν επαχρησιμοποιούμενα ποτήρια. «Είμαστε από τις πρώτες εταιρείες που καταργήσαμε το πλαστικό καλαμάκι ενώ προσφέρουμε χρηματικά benefits στους καταναλωτές για να υιοθετούν καλές πρακτικές».

Επίσης δεν παρέλειψε να υπογραμμίσει πως η βιομηχανία δεν έχει καταφέρει να ανταποκριθεί ακόμα  για να αντικαταστήσει τα πλαστικά ποτήρια με να ένα βιώσιμο υλικό, γεγονός που τους καθυστερεί στην επίτευξη στόχων για μείωση της χρήσης πλαστικών. 

Everest: Νέα εικόνα, νέες συνεργασίες με franchisees, νέες προιοντικές προτάσεις με την υπογραφή του Βασίλη Καλλίδη

Τα everest, η μάρκα που σύστησε στο ελληνικό κοινό τον μαγικό κόσμο του street food, παρουσίασαν τη νέα, ανανεωμένη εικόνα τους και τα μελλοντικά τους σχέδια, σε ένα διαφορετικό event που πραγματοποιήθηκε στο ατμοσφαιρικό bar restaurant Φουάρ, στο κέντρο της Αθήνας.

Μέσα από μία επιτυχημένη πορεία πολλών δεκαετιών, τα everest έχουν κατακτήσει την κορυφή όντας μία από τις μεγαλύτερες αλυσίδες εστίασης στην Ελλάδα και προσφέροντας προϊόντα και υπηρεσίες υψηλής ποιότητας με το δικό τους, ξεχωριστό γευστικό αποτύπωμα. Όμως, για να παραμείνεις στην κορυφή, πρέπει να γνωρίζεις πώς να εξελίσσεσαι. Γι’ αυτό, οι άνθρωποι της αλυσίδας σχεδίασαν την πλήρη αναβάθμιση της μάρκας και της συνολικής εικόνας της, σε όλα τα επίπεδα: από το λογότυπο και την αισθητική των καταστημάτων μέχρι τις υπηρεσίες και φυσικά τη συνολική γευστική εμπειρία, δημιουργώντας έτσι τη νέα εποχή everest.

Το νέο λογότυπο έχει ένα φρέσκο και αυθόρμητο χαρακτήρα, ενώ η νέα εικαστική ταυτότητα της μάρκας διαθέτει μια cool urban αισθητική, η οποία εμπνέεται από τις σημαίες του κόσμου. Το προϊοντικό αποτύπωμα των everest συνοψίζεται στις 3 λέξεις, που υπογράφουν το ανανεωμένο λογότυπο: roasted, για τη μοναδική ποιότητα του καφέ - toasted, για τον πρωταγωνιστή του μενού, το sandwich - fresh, για τη φρεσκάδα και ποιότητα των υλικών και των προϊόντων.

ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ