ESG+Stories

Καύσωνας και πυρκαγιές δυσκολεύουν τον στόχο των 7 δισ. στις εκπτώσεις

Όπως ανέφερε ο πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιώς Βασίλης Κορκίδης η κατανάλωση είναι αυξημένη σε σχέση με πέρυσι κυρίως λόγω των αυξημένων τουριστικών ροών.
Καύσωνας και πυρκαγιές δυσκολεύουν τον στόχο των 7 δισ. στις εκπτώσεις

H ένδυση και η υπόδηση είχαν και φέτος την πρωτοκαθεδρία στις προτιμήσεις των καταναλωτών στις τακτικές εκπτώσεις διατηρώντας διπλό θετικό πρόσημο σε κύκλο εργασιών και όγκο πωλήσεων». Αυτό σημείωσε σε δηλώσεις του ο πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιώς Βασίλης Κορκίδης προσθέτοντας: «Ας εκμεταλλευτούμε το τελευταίο δεκαήμερο των θερινών εκπτώσεων».

.

Συγκεκριμένα ο κ. Κορκίδης δήλωσε:

«Το τελευταίο δεκαήμερο των θερινών εκπτώσεων ενδείκνυται για «έξυπνες» αγορές, όπου οι καταναλωτές με τον βεβαρημένο οικογενειακό προϋπολογισμό θα έχουν την ευκαιρία επιλογών μέσα από μια μεγάλη ποικιλία διαρκών καταναλωτικών αγαθών σε χαμηλές τιμές. Ταυτόχρονα, οι εμπορικές επιχειρήσεις με την επιστροφή των πελατών τους από τις διακοπές του Αυγούστου, θα έχουν μια τελευταία ευκαιρία να ρευστοποιήσουν εποχικά εμπορεύματα με την δυνατότητα να καλύψουν τρέχουσες υποχρεώσεις και οφειλές.

Έτσι η τελευταία περίοδος των θερινών εκπτώσεων αποτελεί μία πρώτης τάξεως ευκαιρία για περεταίρω αναχαίτιση των πληθωριστικών πιέσεων σε μηνιαία αλλά και ετήσια βάση. Οι μεγάλες εκπτώσεις και φέτος, προσπάθησαν να προσεγγίσουν τους καταναλωτές, ώστε να λειτουργήσουν συνδυαστικά, υπέρ εισοδήματος και τζίρου.

Δεν γνωρίζουμε ακόμα εάν στο τέλος των εκπτώσεων θα πετύχουμε τους στόχους του διμήνου των 7 δισ. ευρώ σε τζίρο, λόγω του καύσωνα και των πυρκαγιών του Ιουλίου. Ο εμπορικός κόσμος της Αττικής έχει πάντως ήδη καταγράψει  μεγαλύτερη κατανάλωση από πέρυσι, κυρίως λόγω των αυξημένων τουριστικών ροών στην Αθήνα, κατά την περίοδο των θερινών εκπτώσεων. 'Αρα και οι τουρίστες-καταναλωτές θα μπουν στο άθροισμα του τελικού τζίρου με την «εισαγόμενη κατανάλωση».

Επίσης επισημαίνεται πως η ένδυση και υπόδηση είχαν και φέτος την πρωτοκαθεδρία στις προτιμήσεις των καταναλωτών στις τακτικές εκπτώσεις διατηρώντας διπλό θετικό πρόσημο σε κύκλο εργασιών και όγκο πωλήσεων. Το επιθυμητό είναι στο τέλος της περιόδου των εκπτώσεων, όλοι οι εγχώριοι καταναλωτές και μόνιμοι πελάτες μας επιστρέφοντας από τις διακοπές να «εκμεταλλευτούν» τις συμφέρουσες τιμές, αλλά και οι επιχειρήσεις λιανικής να μπορέσουν να ξεπουλήσουν το «stock» εμπόρευμα τους. Μπαίνοντας στη τελική ευθεία των καλοκαιρινών εκπτώσεων και πριν κάνουμε το τελικό ταμείο, περιμένουμε και ελπίζουμε σε ένα καλό τελευταίο δεκαήμερο εκπτώσεων!».

ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ