ESG+Stories

Διώρυγα Παναμά: Ως και τρεις εβδομάδες η αναμονή λόγω... ξηρασίας - Μόνο 22 πλοία διέρχονται κάθε μέρα

Οι περιορισμοί μπορεί να συνεχιστούν για αρκετό καιρό και μέσα στο 2024 όταν η περίοδος των βροχών επαναφέρει τα πράγματα σε φυσιολογική κατάσταση τον Απρίλιο ή τον Μάιο, σύμφωνα με τους αναλυτές.
Διώρυγα Παναμά: Ως και τρεις εβδομάδες η αναμονή λόγω... ξηρασίας - Μόνο 22 πλοία διέρχονται κάθε μέρα

Μεγαλύτερα σε διάρκεια δρομολόγια αναγκάζονται να κάνουν τα πλοία που μεταφέρουν τις σοδειές από την Αμερική προς την Ασία, λόγω της ξηρασίας που έχει χτυπήσει την Διώρυγα του Παναμά, εκτινάσσοντας τα κόστη σε τιμές ρεκόρ.

Πλέον, τα πλοία αναγκάζονται να περιμένουν μέχρι τρεις εβδομάδες για να περάσουν την Διώρυγα, προκαλώντας ένα μεγάλο πλήγμα στο παγκόσμιο εμπόριο.

Οι αρχές της Διώρυγας του Παναμάς μείωσαν το φθινόπωρο τον αριθμό των διελεύσεων των πλοίων, λόγω της ξηρασίας. Αυτή την στιγμή επιτρέπεται η διέλευση σε μόνο 22 πλοία την ημέρα, από 35 που περνούσαν σε κανονικές συνθήκες. Μάλιστα μέχρι τον Φεβρουάριο, αναμένεται πως θα περιοριστούν μόνο σε 18 πλοία την ημέρα.

Οι αρχές της Διώρυγας του Παναμάς μείωσαν το φθινόπωρο τον αριθμό των διελεύσεων των πλοίων, λόγω της ξηρασίας. Αυτή την στιγμή επιτρέπεται η διέλευση σε μόνο 22 πλοία την ημέρα, από 35 που περνούσαν σε κανονικές συνθήκες. Μάλιστα μέχρι τον Φεβρουάριο, αναμένεται πως θα περιοριστούν μόνο σε 18 πλοία την ημέρα.

Οι αρχές της Διώρυγας του Παναμάς μείωσαν το φθινόπωρο τον αριθμό των διελεύσεων των πλοίων, λόγω της ξηρασίας. Αυτή την στιγμή επιτρέπεται η διέλευση σε μόνο 22 πλοία την ημέρα, από 35 που περνούσαν σε κανονικές συνθήκες. Μάλιστα μέχρι τον Φεβρουάριο, αναμένεται πως θα περιοριστούν μόνο σε 18 πλοία την ημέρα.

Διαβάστε ακόμα - ΟΗΕ: Συρρίκνωση 5% στο παγκόσμιο εμπόριο το 2023, ζοφερή η εικόνα του 2024

Οι περιορισμοί μπορεί να συνεχιστούν για αρκετό καιρό και μέσα στο 2024 όταν η περίοδος των βροχών επαναφέρει τα πράγματα σε φυσιολογική κατάσταση τον Απρίλιο ή τον Μάιο, σύμφωνα με τους αναλυτές.

«Προκαλεί μία σημαντική διαταραχή και στις δαπάνες και στις καθυστερήσεις», δηλώνει ο Jay O'Neil, της HJ O'Neil Commodity Consulting, προσθέτοντας πως αυτή η διαταραχή δεν έχει προηγούμενο στα 50 χρόνια που παρακολουθεί την παγκόσμια ναυτιλιακή αγορά.

Οι αρχές προσφέρουν τις σπάνιες δυσεύρετες πλέον διαθέσιμες θέσεις, στους κορυφαίους πελάτες, ωστόσο κανένας από αυτούς δεν διαθέτει πλοία που μεταφέρουν σπόρους.

ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ