ESG+Stories

Οι βρετανοί μεσίτες θεωρούν περιττή την περιβαλλοντική και κοινωνική διακυβέρνηση (ESG) για τη συνεργασία τους με ασφαλιστές

Η έρευνα ασφάλισης μεσιτών του 2023 του Ηνωμένου Βασιλείου της GlobalData έδειξε ότι όταν ζητήθηκε στους ασφαλιστές να επιλέξουν την καλύτερη εταιρεία όσν αφορά το ESG, μόνο το 24,7% των ερωτηθέντων μπορούσε.
Οι βρετανοί μεσίτες θεωρούν περιττή την περιβαλλοντική και κοινωνική διακυβέρνηση (ESG) για τη συνεργασία τους με ασφαλιστές

Οι μεσίτες στο Ηνωμένο Βασίλειο δεν μπορούν να ξεχωρίσουν κάποιον ασφαλιστή ως εξέχοντα στο εξαιρετικά επίκαιρο θέμα της περιβαλλοντικής, κοινωνικής και εταιρικής διακυβέρνησης (ESG), γεγονός που υποδηλώνει ότι δεν είναι ακόμη σημαντικός παράγοντας στις σχέσεις τους με τους ασφαλιστές. Το ESG αποτελεί θεμα ύψιστης σημασίας για τον κλάδο, θέμα για το οποίο οι μεσίτες και οι ασφαλιστές πρέπει να έχουν σαφείς στρατηγικές για να συνεχίσουν να προσελκύουν πελάτες, αλλά όπως φαίνεται δεν είναι ακόμη ζωτικής σημασίας για τη σύναψη συνεργασιών.

.

Η έρευνα ασφάλισης μεσιτών του 2023 του Ηνωμένου Βασιλείου της GlobalData έδειξε ότι όταν ζητήθηκε στους ασφαλιστές να επιλέξουν την καλύτερη εταιρεία όσν αφορά το ESG, μόνο το 24,7% των ερωτηθέντων μπορούσε. Λίγο λιγότερο από τα τρία τέταρτα (73,7%) δήλωσαν ότι δεν γνώριζαν (1,7% επέλεξε «καμία»). Στην κορυφή ήταν η Aviva, αν και έλαβε μόλις το 10,4% των συνολικών απαντήσεων.

Ο Ben Carey-Evans, Senior Insurance Analyst στην GlobalData, σχολιάζει: «Αυτό το επίπεδο αβεβαιότητας υποδηλώνει ότι οι μεσίτες δεν θεωρούν το ESG απαραίτητο όταν εργάζονται με ασφαλιστές, γεγονό το οποίοφαίνεται απότο ότι πολύ λίγοι μεσίτες μπορούν να εντοπίσουν ασφαλιστές που είναι ''ισχυροί'' σε αυτό το θέμα».

Επιπλέον, όταν ρωτήθηκαν για τους παράγοντες που τους ωθούν στη συνεργασία με έναν ασφαλιστή, το να έχει υψηλό δείκτη ESG δεν έλαβε απαντήσεις. Οι κορυφαίες απαντήσεις σε αυτήν την ερώτηση ήταν η ευελιξία στην κάλυψη αναδοχής (23,5%), η ποιότητα των υπηρεσιών αποζημίωσης (19,9%), η τιμή των ασφαλίστρων (17,9%), η ποιότητα του υλικού του προϊόντος του ασφαλιστή (8,0%) και η ταχύτητα απόκρισης σε ερωτήσεις (7,6%). Αυτό δείχνει ότι οι καθημερινές επιχειρηματικές ανησυχίες εξακολουθούν να είναι πολύ πιο σημαντικές από το πιο μακροπρόθεσμο θέμα του ESG στα μάτια των μεσιτών.

Ο Carey-Evans καταλήγει: «Είναι δύσκολο για το ESG να φτάσει σε σημείο να είναι τόσο σημαντικό για τους μεσίτες όσο οι πιο άμεσοι παράγοντες, αλλά τα δεδομένα μας δείχνουν ότι κάθε ασφαλιστής έχει ακόμα την ευκαιρία να αναδειχθεί κορυφαίος επί αυτού. Το γεγονός οτι οι μεσίτες δεν είναι σε θέση να επιλέξουν κάποιον που ξεχωρίζει σε αυτό το κρίσιμο θέμα υποδηλώνει ότι όποιος του δώσει προτεραιότητα μπορεί να ξεχωρίσει σχετικά γρήγορα σε αυτό. Όσο περισσότερη καινοτομία και πρόοδο βλέπουν οι μεσίτες από τους ασφαλιστές στο θέμα του ESG, τόσο πιο πιθανό είναι να του δώσουν προτεραιότητα ως παράγοντα για την οικοδόμηση σχέσεων, ειδικά καθώς αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη σημασία».

 Πηγή: Nextdeal.gr

ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ