ESG+Stories

STORIES

Θεόνη: Το πρώτο νερό με γραφή braille τώρα και σε βιοδιασπώμενο μπουκάλι 

Θεόνη: Το πρώτο νερό με γραφή braille τώρα και σε βιοδιασπώμενο μπουκάλι 

Η εταιρεία υλοποιεί επενδύσεις άνω των €10 εκατ. για τη δημιουργία νέας γραμμής παραγωγής και την κατασκευή νέου κέντρου logistics.

Το πολυβραβευμένο νερό, Θεόνη, το όποιο για να φτάσει στο ποτήρι μας ακολουθεί μια μεγάλη διαδρομή με αφετηρία τα 1,100 μέτρα της Πηγής Γκούρα στην οροσειρά των Αγράφων του Νομού Καρδίτσας, γίνεται ακόμη πιο φιλικό προς το περιβάλλον καθώς μπαίνει σε νέα συσκευασία και συγκεκριμένα σε βιοδιασπώμενο πλαστικό μπουκάλι, το οποίο διαλύεται, μετά την απόρριψη του, εντός μόλις 35 ημερών, όταν ένα κλασικό πλαστικό μπουκάλι χρειάζεται περίπου 500 χρόνια. 

Η εμφιάλωση, η οποία γίνεται αμέσως από την πηγή και με αυτόν τον τρόπο διατηρεί αναλλοίωτα τα φυσικά του χαρακτηριστικά θα ξεκινήσει να γίνεται σε βιοδιασπώμενα μπουκάλια εντός του 2023 μέσα από τη νέα γραμμή παραγωγής που ολοκλήρωσε η εταιρεία, ενώ σταδιακά η εμφιάλωση σε βιοδιασπώμενα πλαστικά μπουκάλια θα επεκταθεί και στις υπόλοιπες γραμμές παραγωγής. 

Στα πλαίσια της προστασίας του περιβάλλοντος, η εταιρεία λάνσαρε φέτος και τη χάρτινη συσκευασία, για να μειώσει τη χρήση πλαστικού. Η συγκεκριμένη συσκευασία είναι 100% ανακυκλώσιμη και κατέχει Διεθνή Πιστοποίηση FSC, προέρχεται από δάση που αυξάνονται αντί να μειώνονται και είναι carbon Neutral με μηδενικό αποτύπωμα άνθρακα. Το πλαστικό  πράσινο καπάκι, σήμα-κατατεθέν της μάρκας, είναι κατασκευασμένο από πλαστικό φυτικής προέλευσης.

«Σκοπός μας είναι να αφήσουμε ένα θετικό αποτύπωμα» υπογράμμισε ο διοικητικός διευθυντής, κ. Δημοσθένης Αναστασίου, ανακοινώνοντας τις νέες επενδύσεις της εταιρείας. 

Αξίζει να σημειωθεί πως η εταιρεία στα πλαίσια της συμπεριληπτικότητας, καινοτομεί και είναι η πρώτη εταιρεία που συμπεριλαμβάνει σε όλα τα μπουκάλια της τη γραφή braille για να έχουν τη δυνατότητα οι άνθρωποι με πρόβλημα όρασης να αναγνωρίσουν το φυσικό μεταλλικό νερό. 

Η νέα γραμμή παραγωγής, μια επένδυση ύψους 5,5 εκατ. ευρώ αναμένεται να αυξήσει την παραγωγικότητα της εταιρείας κατά 130%. Από τη συνολική παραγωγή το 22-25% εξάγεται σε διεθνείς αγορές, όπως Αμερική, Ευρώπη και Ντουμπάϊ. Σύμφωνα με τον ιδρυτή της εταιρείας, Δημήτριο Τσέλιο, η αγορά του Ντουμπάϊ δείχνει μεγάλο ενδιαφέρον για τη χάρτινη συσκευασία. Σε πρώτη φάση η χάρτινη συσκευασία διατίθεται σε εστιατόρια και ξενοδοχεία, ενώ στα άμεσα πλάνα της εταιρείας είναι να διατεθεί και στο ευρύ κοινό μέσα από τα σούπερ μάρκετ.

Η εταιρεία είναι τρίτη σε μερίδιο αγοράς στην χώρα μας, και στοχεύει με τις νέες επενδύσεις να αυξήσει της εξαγωγές της στις διεθνείς αγορές. Αναφορικά με τις αυξήσεις, λόγω πληθωρισμού, η εταιρεία έχει προχωρήσει σε αυξήσεις της τάξης του 10-15%. 

Το νέο κέντρο logistics 

H συγκεκριμένη επένδυση κόστισε πάνω από 5 εκατ. Ευρώ και αναμένεται να ανοίξει 60 νέες θέσεις εργασίας. Η κατασκευή του στρατηγικά έγινε στο Μουζάκι, για λόγους εντοπιότητας, καθώς η στήριξη της τοπικής κοινωνίας είναι προτεραιότητα για την εταιρεία. Το κέντρο θα τροφοδοτείται από ΑΠΕ, καθώς στόχος της εταιρείας είναι να επιβαρύνει όσο τον δυνατόν λιγότερο το περιβάλλον.  

Βραβεύσεις

Το νερό Θεόνη έχει λάβει συνολικά 60 διακρίσεις, για την ποιότητα, την καθαρότητα και τα στοιχεία που εμπεριέχει. Διακρίνεται, επίσης, για το pH του με τιμή 8, κάτι που μπορεί να μην μας λέει κάτι εκ πρώτης όψεως αλλά σύμφωνα με πολλές μελέτες το αλκαλικό νερό έχει πολλαπλά οφέλη για τον οργανισμό. Χαρακτηρίζεται από χαμηλή περιεκτικότητα σε νάτριο, εμπεριέχει ασβέστιο και διαθέτει εξαιρετική σύνθεση σε ανόργανα μεταλλικά άλατα. Όλα τα παραπάνω προσδίδουν ευεξία στον οργανισμό μας, κάτι που όλοι οφείλουμε να δίνουμε βάση με γνώμονα την διατήρηση μίας καλής υγείας. 

Ο Διεθνής Sommelier Νερού και ιδρυτής της Fine Waters Academy , Michael Mascha, το νερό Θεόνη αποτελεί ένα premium water brand αλλά και ένα σημαντικό συνοδευτικό μίας fine dining εμπειρίας.