ESG+Stories

Market

Kering και IFM: Βιωσιμότητα ως θεμέλιο της μόδας πολυτελείας

Kering και IFM: Βιωσιμότητα ως θεμέλιο της μόδας πολυτελείας

. Ο νέος CEO του ομίλου, Luca De Meo, θεωρείται ότι φέρνει σημαντική εμπειρία από τον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας, όπου οι κανονισμοί βιωσιμότητας είναι αυστηρότεροι, και αναμένεται να ενισχύσει περαιτέρω τη στρατηγική αυτή.

Βιωσιμότητα και στυλ: Πώς η Ουντινέζε αξιοποιεί την Εβδομάδα Μόδας και τα ηλιακά πάνελ για να χτίσει το brand της

Βιωσιμότητα και στυλ: Πώς η Ουντινέζε αξιοποιεί την Εβδομάδα Μόδας και τα ηλιακά πάνελ για να χτίσει το brand της

Το γήπεδο (πρώην Στάδιο Φρίουλι) ανήκει στον σύλλογο — σε αντίθεση με τα περισσότερα στην Ιταλία που είναι δημοτικά — και λειτουργεί ως βιτρίνα βιωσιμότητας χάρη στα ηλιακά πάνελ που διαθέτει.

Το Apple Watch δεν θεωρείται προϊόν net zero απέφανθη δικαστήριο στη Γερμανία

Το Apple Watch δεν θεωρείται προϊόν net zero απέφανθη δικαστήριο στη Γερμανία

Η Apple βάσισε τον ισχυρισμό της για την ουδετερότητα άνθρακα σε ένα έργο που τρέχει στην Παραγουάη για να αντισταθμίζονται οι εκπομπές άνθρακα φυτεύοντας δέντρα ευκαλύπτου σε νοικιασμένη γη.

Πώς η βιώσιμη εταιρεία μόδας Magnolia Pearl απέκτησε παγκόσμια φήμη

Πώς η βιώσιμη εταιρεία μόδας Magnolia Pearl απέκτησε παγκόσμια φήμη

Στον πυρήνα βρίσκεται μια αγορά μεταπώλησης, όπου τα vintage κομμάτια συχνά πωλούνται σε τιμές δύο έως πέντε φορές υψηλότερες από την αρχική τους αξία, με τιμές που κυμαίνονται μεταξύ 400 και 1.000 δολαρίων.

Barbie: Η πρώτη κούκλα με διαβήτη τύπου 1

Barbie: Η πρώτη κούκλα με διαβήτη τύπου 1

Η κούκλα ντυμένη στις αποχρώσεις του μπλε έχει στο μπράτσο της μία συσκευή παρακολούθησης γλυκόζης (CGM) η οποία είναι καλυμμένη με μία ιατρική ροζ ταινία σε σχήμα καρδιάς.

Όμιλος L’Oréal : Έναρξη υποβολής αιτήσεων για το πρόγραμμα «Sustainable Innovation Accelerator»

Όμιλος L’Oréal : Έναρξη υποβολής αιτήσεων για το πρόγραμμα «Sustainable Innovation Accelerator»

Η L'Oréal συνεργάστηκε με το Institute for Sustainability Leadership (CISL) του Πανεπιστημίου του Cambridge με σκοπό να αναζητήσει, αναγνωρίσει, ορίσει και διαβαθμίσει δραστικές λύσεις που αφορούν τον κλάδο της ομορφιάς.