ESG+Stories

Market

H Adidas βάζει τέλος στα πλαστικά απόβλητα

H Adidas βάζει τέλος στα πλαστικά απόβλητα

Βασικός πυλώνας της εταιρείας είναι η βιωσιμότητα και έχει θέσει ως στόχο να σταματήσει τα πλαστικά απόβλητα, με το 90% των προϊόντων της να είναι βιώσιμα μέχρι το 2025 και να επιτύχει κλιματική ουδετερότητα μέχρι το 2050.

Η Barbie παρουσιάζει την πρώτη κούκλα με ακουστικά βαρηκοΐας και την κούκλα Ken με λεύκη

Η Barbie παρουσιάζει την πρώτη κούκλα με ακουστικά βαρηκοΐας και την κούκλα Ken με λεύκη

Το 2021, οκτώ από τις δέκα πιο δημοφιλείς κούκλες της σειράς ήταν «διαφορετικές», εμπνέοντας τα κορίτσια να πουν περισσότερες ιστορίες και να βρουν μια κούκλα που τα αντιπροσωπεύει.

Μεγάλες αλλαγές στην βιομηχανία της μόδας: Ο κολοσσός του retail Kering (Gucci-Saint Laurent) επενδύει σε τεχνητό δέρμα

Μεγάλες αλλαγές στην βιομηχανία της μόδας: Ο κολοσσός του retail Kering (Gucci-Saint Laurent) επενδύει σε τεχνητό δέρμα

Η VitroLabs Inc. που κατασκευάζει δέρμα από κυτταρική καλλιέργεια που αναπαράγει τη δομή των δερμάτων των ζώων εξασφάλισε 46 εκατομμύρια δολάρια χρηματοδότηση από επενδυτές, συμπεριλαμβανομένης της Kering SA, της διάσημης γαλλικής εταιρείας.

Γιατί το μέλλον φορά οικολογικά κραγιόν;

Γιατί το μέλλον φορά οικολογικά κραγιόν;

Πλέον ήρθε η ώρα να αλλάξουμε και τις συνήθειές μας όσον αφορά τα κραγιόν. Τέλος τα κραγιόν «μιας χρήσης», αυτά που όταν τελειώσουν τα πετάς. Ήρθε η ώρα για τα έξυπνα επαναγεμιζόμενα κραγιόν.