ESG+Stories

Market

Επενδυτικό κεφάλαιο 200 εκατ. ευρώ από την SHEIN για την Κυκλική οικονομία

Επενδυτικό κεφάλαιο 200 εκατ. ευρώ από την SHEIN για την Κυκλική οικονομία

Η εστίαση αυτή είναι ζωτικής σημασίας, καθώς μόνο το 22% των κλωστοϋφαντουργικών αποβλήτων μετά τη χρήση συλλέγονται επί του παρόντος για επαναχρησιμοποίηση ή ανακύκλωση, ενώ η πλειονότητα καταλήγει σε χώρους υγειονομικής ταφής ή αποτεφρώνεται.

Κυκλοφόρησε η πρώτη τυφλή κούκλα Barbie

Κυκλοφόρησε η πρώτη τυφλή κούκλα Barbie

Πρόκειται για μια μελαχρινή κούκλα που κρατάει στο χέρι της ένα μπαστούνι για τυφλούς και φοράει ασημένια γυαλιά, για την φωτοευαισθησία.

Επίδειξη μόδας υψηλής ραπτικής με οργανικά φωτοβολταϊκά και βιοαισθητήρες

Επίδειξη μόδας υψηλής ραπτικής με οργανικά φωτοβολταϊκά και βιοαισθητήρες

Στόχος της πρωτότυπης αυτής εκδήλωσης, είναι να αναδείξει τη συμβολή της σύγχρονης τεχνολογίας στην καθημερινότητα και να υπογραμμίσει την αλληλεπίδρασή της, με την ευζωία και την ποιότητα ζωής γενικότερα.

H startup ανακύκλωσης Syre που υποστηρίζεται από την H&M συγκεντρώνει 100 εκατομμύρια δολάρια

H startup ανακύκλωσης Syre που υποστηρίζεται από την H&M συγκεντρώνει 100 εκατομμύρια δολάρια

Η Syre στοχεύει να υποστηρίξει τις προσπάθειες απαλλαγής από τον άνθρακα και μείωσης των αποβλήτων της υφαντουργίας μέσω της ανακύκλωσης από ύφασμα σε ύφασμα, ξεκινώντας από τον πολυεστέρα, ο οποίος αντιπροσωπεύει έως και το 40% των εκπομπών του κλάδου. 

Εννέα κορυφαίες αθλήτριες ανάμεσά τους και η Βένους Γουίλιαμς αποκτούν τη δική τους Barbie

Εννέα κορυφαίες αθλήτριες ανάμεσά τους και η Βένους Γουίλιαμς αποκτούν τη δική τους Barbie

Η κούκλα της φοράει ένα λευκό φόρεμα τένις και φυσικά κρατάει μια ρακέτα. Τα αξεσουάρ περιλαμβάνουν ένα λευκό καπέλο τύπου γείσο και τους χαρακτηριστικούς χρυσούς κρίκους της κορυφαίας αθλήτριας.

Νίκη της βιώσιμης μόδας στην Γαλλία

Νίκη της βιώσιμης μόδας στην Γαλλία

Οι νέοι κανονισμοί θα επηρεάσουν τις εταιρείες μόδας, που διαθέτουν καθημερινά στην αγορά έναν ορισμένο ελάχιστο αριθμό προϊόντων. 

X. Design Week × Marketing Greece - Ένα τριήμερο event από και για τον τουρισμό

X. Design Week × Marketing Greece - Ένα τριήμερο event από και για τον τουρισμό

Με κεντρικό του μήνυμα το "Place - Purpose - Playfulness" το τριήμερο event προσκάλεσε διεθνή DMOs και travel brands να διερευνήσουν τις μεγάλες αλλαγές στον τουρισμό, να εστιάσουν σε καίρια θέματα που θα καθορίσουν τις μελλοντικές εμπειρίες των επισκεπτών.

Μεγάλες εταιρείες fast fashion συμβάλλουν στην αποψίλωση του δάσους στον Αμαζόνιο, καταγγέλλει η ΜΚΟ Earthsight

Μεγάλες εταιρείες fast fashion συμβάλλουν στην αποψίλωση του δάσους στον Αμαζόνιο, καταγγέλλει η ΜΚΟ Earthsight

Τα ευρήματα της έκθεσης της Earthsight έθεσαν νέα ερωτήματα σχετικά με την αξιοπιστία του Better Cotton, του ελβετικού συστήματος πιστοποίησης που χρησιμοποιείται ευρέως από μεγάλες μάρκες για να διαβεβαιώσουν το κοινό ότι το βαμβάκι τους καλλιεργείται με υπευθυνότητα.