ESG+Stories

Market

Beacharo: Η νέα μόδα που έχει κατακτήσει τα γήπεδα και εξοικονομεί πόρους

Beacharo: Η νέα μόδα που έχει κατακτήσει τα γήπεδα και εξοικονομεί πόρους

Μία ωραία, σύγχρονη και καινοτόμα πρωτοβουλία, ξεχώρισε στα γήπεδα του Beach Volley -και όχι μόνο- και αυτή δεν είναι άλλη από την εταιρεία Beacharo, η οποία διαθέτει μία φιλική προς το περιβάλλον αλυσίδα εφοδιασμού ενώ βασικός της στόχος είναι η εξοικονόμηση πόρων.

Με μια "ευγενική υπενθύμιση" για το περιβάλλον, η επίδειξη της Στέλλα Μακάρτνεϊ στο Παρίσι

Με μια "ευγενική υπενθύμιση" για το περιβάλλον, η επίδειξη της Στέλλα Μακάρτνεϊ στο Παρίσι

Εικόνες παγόβουνων που λιώνουν προβάλλονταν σε οθόνες την ώρα που η φωνή της ηθοποιού Ολίβια Κόλμαν ακουγόταν μαζί με τη μουσική επένδυση, αναπαριστώντας τη Μητέρα Γη και θέτοντας το ερώτημα: «τι θα μείνει από εμένα, έπειτα από εσένα;».

Η εβδομάδα μόδας στην Κοπεγχάγη θέτει τα standards της βιωσιμότητας

Η εβδομάδα μόδας στην Κοπεγχάγη θέτει τα standards της βιωσιμότητας

Το πιο προοδευτικό σχέδιό μέχρι σήμερα ήταν η εισαγωγή απαιτήσεων βιωσιμότητας, ένα πλαίσιο που αποτελείται από πρότυπα τα οποία πρέπει να τηρούν όλες οι μάρκες που παρουσιάζονται στο CPHFW, μια πρωτοβουλία που ανακοινώθηκε για πρώτη φορά το 2020.

Yuima Nakazato: Έκθεση στο Μουσείο Δαντέλας και Μόδας με βιώσιμη προσέγγιση

Yuima Nakazato: Έκθεση στο Μουσείο Δαντέλας και Μόδας με βιώσιμη προσέγγιση

Από το 2016, παρουσιάζει τις συλλογές του δύο φορές το χρόνο στο Παρίσι κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας Υψηλής Ραπτικής και είναι ο δεύτερος Ιάπωνας σχεδιαστής μόδας, μετά τη Hanae Mori, που συμμετέχει στο διάσημο γεγονός της γαλλικής πρωτεύουσας.

Γνωρίστε τους influencers του greenwashing

Γνωρίστε τους influencers του greenwashing

To greenwashing έχει γίνει τόσο διαδεδομένο γιατί εν μέρει οι influencers αποκομίζουν τα οφέλη από τη σύνδεσή τους με την περιβαλλοντική ρητορική.