ESG+Stories

Alstom Coradia iLint: 1.175 χιλιόμετρα χωρίς ανεφοδιασμό της δεξαμενής υδρογόνου

Το όχημα που χρησιμοποιήθηκε για το ταξίδι αυτό προέρχεται από το στόλο της LNVG της Αρχής Μεταφορών της Κάτω Σαξονίας, και λειτουργεί κανονικά στο δίκτυο της evb από τα μέσα Αυγούστου.
Alstom Coradia iLint: 1.175 χιλιόμετρα χωρίς ανεφοδιασμό της δεξαμενής υδρογόνου

Η Alstom, παγκόσμιος ηγέτης στον τομέα της έξυπνης και βιώσιμης κινητικότητας, απέδειξε την αποτελεσματικότητα των προϊόντων της που τροφοδοτούνται με υδρογόνο και προορίζονται για μεταφορές μεγάλων αποστάσεων. Κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού μακράς απόστασης, ένα μη τροποποιημένο τρένο Coradia iLint – μαζικής παραγωγής – διένυσε 1.175 χιλιόμετρα χωρίς ανεφοδιασμό της δεξαμενής υδρογόνου, εκπέμποντας μόνο νερό και λειτουργώντας με πολύ χαμηλά επίπεδα θορύβου. Το όχημα που χρησιμοποιήθηκε για το ταξίδι αυτό προέρχεται από το στόλο της LNVG (Landesnahverkehrsgesellschaft Niedersachsen), της Αρχής Μεταφορών της Κάτω Σαξονίας, και λειτουργεί κανονικά στο δίκτυο της evb (Eisenbahnen und Verkehrsbetriebe Elbe-Weser GmbH) από τα μέσα Αυγούστου. Για το συγκεκριμένο έργο, η Alstom συνεργάστηκε, επίσης, με την εταιρεία φυσικού αερίου και μηχανολογικών εφαρμογών, Linde.

.

«Έχουμε την ικανοποίηση να ηγηθούμε της καινοτομίας στον τομέα αυτόν, καθώς είμαστε ο πρώτος κατασκευαστής σιδηροδρόμων στον κόσμο που προσφέρει ένα επιβατικό τρένο βασισμένο στην τεχνολογία υδρογόνου. Μέσω αυτού του ταξιδιού, αποδείξαμε εμπράκτως ότι τα υδρογονοκίνητα τρένα μας διαθέτουν όλες τις προϋποθέσεις για να αντικαταστήσουν τα πετρελαιοκίνητα οχήματα», δήλωσε ο Henri Poupart-Lafarge, Διευθύνων Σύμβουλος και Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Alstom. «Είμαστε εξαιρετικά περήφανοι για το πρωτοποριακό έργο που έχουμε επιτελέσει με την εισαγωγή του υδρογόνου στις σιδηροδρομικές μεταφορές.»

Με αφετηρία το Bremervörde, η διαδρομή που ακολούθησε το Coradia iLint διέσχισε όλη τη Γερμανία. Από την Κάτω Σαξονία, στην οποία κατασκευάστηκε και αναπτύχθηκε το τρένο υδρογόνου από την Alstom, ταξίδεψε μέσω της Έσσης στη Βαυαρία, μέχρι το Burghausen κοντά στα γερμανοαυστριακά σύνορα, για να καταλήξει στο Μόναχο. Μετά από αυτό το αξιοσημείωτο ταξίδι, το τρένο θα κατευθυνθεί τώρα προς τη γερμανική πρωτεύουσα. Αρκετά δρομολόγια μέσω Βερολίνου προβλέπονται στο πλαίσιο της InnoTrans 2022, της κορυφαίας διεθνούς εμπορικής έκθεσης για την τεχνολογία μεταφορών, που θα πραγματοποιηθεί από τις 20 έως τις 23 Σεπτεμβρίου.

Υπάρχει μεγάλο διεθνές ενδιαφέρον για τη βιώσιμη κινητικότητα. Πέραν της σύμβασης με την LNVG για 14 τρένα Coradia iLint που θα χρησιμοποιηθούν στην Κάτω Σαξονία, η Alstom ανέλαβε την προμήθεια 27 τρένων Coradia iLint για χρήση στη μητροπολιτική περιοχή της Φρανκφούρτης. Εκτός Γερμανίας, η Alstom κατασκευάζει 6 τρένα υδρογόνου Coradia Stream στην ιταλική περιφέρεια της Λομβαρδίας, ενώ έχει συμφωνηθεί επιπλέον δικαίωμα προαίρεσης για οκτώ ακόμη οχήματα.

ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ