ESG+Stories

Αεροπορικές εταιρείες: Πώς τα κριτήρια ESG των επιχειρήσεων μειώνουν τα έσοδα της business-class

HSBC, Zurich Insurance, Bain & Company και S&P Global, έχουν ήδη ανακοινώσει τα σχέδια τους για την ταχεία μείωση των βλαβερών εκπομπών από τα επιχειρηματικά ταξίδια τους σε ποσοστό 70%.
Αεροπορικές εταιρείες: Πώς τα κριτήρια ESG των επιχειρήσεων μειώνουν τα έσοδα της business-class

Μεγάλο οικονομικό πλήγμα ετοιμάζονται να υποστούν οι αεροπορικές εταιρείες από τις απώλειες κρατήσεων στην κατηγορία business-class των πτήσεων τους, που αποτελεί σημαντική πηγή εσόδων γι’ αυτές, καθώς μεγάλες επιχειρήσεις και τράπεζες έλαβαν δραστικά μέτρα για τον περιορισμό των εκπομπών άνθρακα στα εταιρικές μετακινήσεις, άρα των ταξιδιών των στελεχών τους.

Είναι ενδεικτικό ότι, μεταξύ άλλων, η HSBC, η Zurich Insurance, η Bain & Company και η S&P Global, έχουν ήδη ανακοινώσει τα σχέδιά τους για την ταχεία μείωση των βλαβερών εκπομπών από τα επιχειρηματικά ταξίδια τους σε ποσοστό 70%.

Μερικές από τις εταιρείες, εξετάζουν έναν «προϋπολογισμό για τον άνθρακα» καθώς έρχονται αντιμέτωπες με σοβαρές πιέσεις από υποστηρικτές του περιβάλλοντος και επενδυτές για να μειώσουν τις έμμεσες εκπομπές βλαβερών αερίων που συντελούν στην κλιματική αλλαγή.

Οι πτήσεις αντιστοιχούν σε ποσοστό περίπου 90% των βλαβερών εκπομπών των επιχειρηματικών ταξιδιών.

Ο κλάδος των αεροπορικών εταιρειών δεσμεύτηκε την προηγούμενη εβδομάδα να επιτύχει «καθαρές μηδενικές» εκπομπές ρύπων από το 2050, σε μία διάσκεψη που έγινε στη Βοστόνη, δεκαετίες αργότερα από τους στόχους μείωσης των βλαβερών εκπομπών ρύπων από τα εταιρικά ταξίδια.

«Θα είναι δύσκολο για τις αεροπορικές εταιρείες και θα χρειαστεί να προσαρμοστούν», δήλωσε ο Κιτ Μπρέναν συνιδρυτής της Thrust Carbon, που έχει έδρα το Λονδίνο και συμβουλεύει την S&P, αλλά και άλλες εταιρείες, για τον καθορισμό των προϋπολογισμών για τον άνθρακα.

«Νομίζω ότι αυτό που θα δούμε, θα είναι μία αναπροσαρμογή της business-class, όπου είναι ενδεχόμενο να έχει όλα τα προνόμια αυτής της κατηγορίας, αλλά χωρίς το ίδιο το κάθισμα, και αυτό θα είναι αρκετά αστείο», δήλωσε ο ίδιος, αναφερόμενος στα σαλόνια υποδοχής της business-class, αλλά και στα πιο ποιοτικά γεύματα. «Ουσιαστικά όλα έχουν να κάνουν με τον χώρο που καταλαμβάνουν εντός της καμπίνας του αεροσκάφους».

Η κατηγορία business-class στις πτήσεις εκπέμπει περίπου τρεις φορές περισσότερο άνθρακα από την οικονομική θέση, καθώς τα καθίσματά της καταλαμβάνουν περισσότερο χώρο και τα περισσότερα από αυτά είναι άδεια, σύμφωνα με μία μελέτη της Παγκόσμιας Τράπεζας.

ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ