To «πράσινο» μεγάλο πείραμα της Air New Zealand
Η αεροπορική εταιρεία διερευνά στρατηγικές για τη μείωση των περιβαλλοντικών της επιπτώσεων.
22 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2025Η αεροπορική εταιρεία διερευνά στρατηγικές για τη μείωση των περιβαλλοντικών της επιπτώσεων.
22 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2025Η ιδιωτική αεροπορία χρησιμοποιείται από περίπου το 0,003% του παγκόσμιου πληθυσμού, αλλά εκπέμπει σημαντικά περισσότερο διοξείδιο του άνθρακα ανά επιβάτη από ό,τι οι εμπορικές πτήσεις.
08 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2024Όταν αγοράζουν αεροπορικά εισιτήρια στο διαδίκτυο, οι επιβάτες θα μπορούν να βλέπουν τυποποιημένες πληροφορίες σχετικά με το αποτύπωμα άνθρακα των πτήσεων στην ΕΕ.
26 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2024Το e-SAF είναι μια καθαρότερη εναλλακτική λύση για το SAF, αλλά η παραγωγή του είναι περιορισμένη, με λίγα διυλιστήρια και αεροπορικές εταιρείες να έχουν δεσμευτεί για τη χρήση του.
11 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2024Η Air France-KLM, εν τω μεταξύ, ήταν στην κορυφή όλων των επιβατικών αεροπορικών εταιρειών πέρυσι με 1,1% SAF.
20 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2024Τα προβλήματα σημαίνουν ότι οι αεροπορικές οφείλουν να λειτουργούν με παλαιότερα και πιο ρυπογόνα αεροσκάφη για περισσότερο καιρό από το αρχικά προβλεπόμενο.
01 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2024Η EIA προβλέπει ότι η παραγωγή SAF θα αυξηθεί από 2.000 bpd σε σχεδόν 30.000 bpd το 2024.
18 ΙΟΥΛΙΟΥ 2024Από τις 990 διαδρομές μεταξύ 45 μεγάλων ευρωπαϊκών πόλεων που ανέλυσε η έρευνα, μόνο το 12% έχουν απευθείας τρένα, ενώ το 69% εξυπηρετούνται από απευθείας πτήσεις.
04 ΙΟΥΛΙΟΥ 2024Το τέλος θα ισχύει για όλα τα εισιτήρια που εκδίδονται από τις 26 Ιουνίου – Τετάρτη αυτής της εβδομάδας – και αφορούν πτήσεις που αναχωρούν από την 1η Ιανουαρίου 2025, ανέφερε η Lufthansa.
26 ΙΟΥΝΙΟΥ 2024Το όραμα θέτει τον φιλόδοξο στόχο έως το 2050 ποσοστό 36% ως 68% των πτήσεων εντός της ΕΕ να εκτελούνται με υδρογονοκίνητα και ηλεκτροκίνητα αεροσκάφη
07 ΙΟΥΝΙΟΥ 2024Οι αεροπορικές εταιρείες έχουν 30 ημέρες για να διορθώσουν τυχόν παραπλανητικούς ισχυρισμούς και η «σύγκρουση» έχει τις ρίζες της στην πολιτική για το κλίμα που επιβάλλει η ΕΕ στον τομέα των αερομεταφορών.
13 ΜΑΪΟΥ 2024Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ενημέρωσε γραπτώς τις αεροπορικές εταιρείες και τις αντίστοιχες εθνικές αρχές προστασίας του καταναλωτή, επισημαίνοντας διάφορους δυνητικά παραπλανητικούς οικολογικούς ισχυρισμούς.
01 ΜΑΪΟΥ 2024Ο νέος κανονισμός ορίζει ποσοστώσεις για τη χρήση των λεγόμενων βιώσιμων αεροπορικών καυσίμων (SAF), ένα αυξανόμενο μερίδιο των οποίων θα αναμιγνύεται στην κηροζίνη που χρησιμοποιείται στα αεροδρόμια της ΕΕ.
30 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2024Η 59χρονη Μιτσούκο Τοτόρι, υψηλόβαθμο διοικητικό στέλεχος που εντάχθηκε στο δυναμικό της JAL το 1985, τη χρονιά που συνέβη μια από τις χειρότερες τραγωδίες στην ιστορία της αεροπορίας.
17 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2024Οι ευρωπαϊκές πτήσεις θα πληρώσουν υψηλότερο τίμημα για τις εκπομπές CO2 τους τα επόμενα χρόνια, στο πλαίσιο της αγοράς άνθρακα της ΕΕ.
21 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2023Η ηλεκτροκίνηση κερδίζει έδαφος στις αερομεταφορές, αλλά υπάρχουν εμπόδια.
01 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2023Η αεροπορική βιομηχανία δέχεται πιέσεις να μειώσει τον κλιματικό της αντίκτυπο, όμως τα εμπόδια είναι πολλά και κοστοβόρα. Πόσο εφικτή είναι η κλιματική ουδετερότητα;
20 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2023Η Ecojet θα χρησιμοποιεί αεροσκάφη 19 και 70 θέσεων στροβιλοκινητήρα. Παρότι ο στόχος είναι τελικά τα αεροπλάνα να χρησιμοποιούν ηλεκτρικά συστήματα υδρογόνου, οι αρχικές πτήσεις δεν θα το κάνουν.
20 ΙΟΥΛΙΟΥ 2023Τρεις είναι οι βασικές κατηγορίες παραπλανητικών ισχυρισμών από τις αεροπορικές εταιρείες, μέσω των οποίων –σε ορισμένες περιπτώσεις- γίνεται προσπάθεια να επιβληθούν και επιπλέον τέλη
28 ΙΟΥΝΙΟΥ 2023Οι εξελίξεις εκτιμάται ότι θα είναι ραγδαίες τα επόμενα χρόνια, στις οδικές μεταφορές με φορτηγά και ρυμουλκούμενα στη ναυσιπλοΐα και τις αερομεταφορές.
28 ΙΟΥΝΙΟΥ 2023