ESG+Stories

Η Shell και η Lufthansa ανακοίνωσαν μία από τις μεγαλύτερες συμφωνίες βιώσιμου αεροπορικού καυσίμου

Οι συμφωνίες έρχονται καθώς η αεροπορική βιομηχανία αντιμετωπίζει αυξανόμενη πίεση για τα καύσιμα που χρησιμοποιεί. 
Η Shell και η Lufthansa ανακοίνωσαν μία από τις μεγαλύτερες συμφωνίες βιώσιμου αεροπορικού καυσίμου

Η Shell και η Lufthansa ανακοίνωσαν μια συμφωνία προμήθειας 1,8 εκατομμυρίων μετρικών τόνων βιώσιμου αεροπορικού καυσίμου, που σηματοδοτεί μία από τις μεγαλύτερες εμπορικές συμφωνίες του είδους.

.

Σύμφωνα με τους όρους της δυνητικής συμφωνίας, η Shell θα προμηθεύει έως και 594 εκατομμύρια γαλόνια στη Lufthansa σε αεροδρόμια σε όλο τον κόσμο. Σύμφωνα με τις εταιρείες, η συμφωνία θα συμβάλει τόσο στη φιλοδοξία της Shell για τουλάχιστον 10% των πωλήσεων αεροπορικών καυσίμων από SAF έως το 2030, όσο και στο στόχο της Lufthansa να "προωθήσει τη διαθεσιμότητα, την ανάπτυξη της αγοράς και τη χρήση του SAF ως βασικού στοιχείου για ένα μέλλον των αερομεταφορών χωρίς CO2".

Η Katja Kleffmann, επικεφαλής του τμήματος διαχείρισης εφοδιασμού καυσίμων του Ομίλου Lufthansa, δήλωσε:  "Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ενισχύσουμε τις μακροχρόνιες παγκόσμιες δραστηριότητές μας με τη Shell με την υπογραφή αυτού του Μνημονίου Συνεργασίας. Ως κλάδος πρέπει να εργαστούμε από κοινού για να καταστήσουμε τις πτήσεις πιο βιώσιμες και να επιτύχουμε καθαρές μηδενικές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα έως το 2050. Η Shell έχει μεγάλη εμπειρία στον παγκόσμιο χειρισμό των καυσίμων Jet και αυτό είναι ένα βασικό στοιχείο για την εμπιστοσύνη μας για την ομαλή λειτουργία και των βιώσιμων αεροπορικών καυσίμων".

Οι συμφωνίες έρχονται καθώς η αεροπορική βιομηχανία αντιμετωπίζει αυξανόμενο έλεγχο ως σημαντική πηγή εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου, υπεύθυνη για το 2-3% των παγκόσμιων εκπομπών, με το ποσοστό αυτό να αναμένεται να αυξηθεί δραματικά τις επόμενες δεκαετίες, εάν δεν ληφθούν μέτρα. Το SAF θεωρείται από τους συμμετέχοντες στην αγορά ως ένα από τα βασικά εργαλεία της βιομηχανίας για την αντιμετώπιση των επιπτώσεων στο κλίμα, καθώς παράγει σημαντικά χαμηλότερες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα στον κύκλο ζωής του - έως και 80% χαμηλότερες - σε σχέση με τα συμβατικά καύσιμα αεριωθούμενων αεροσκαφών.

Το SAF στο πλαίσιο της επικείμενης συμφωνίας προμήθειας μπορεί να παραχθεί με έως και τέσσερις διαφορετικές εγκεκριμένες τεχνολογικές διαδρομές και ένα ευρύ φάσμα βιώσιμων πρώτων υλών. Ενώ το μεγαλύτερο μέρος των σημερινών SAF παράγεται από βιογενή υπολείμματα, όπως τα χρησιμοποιημένα μαγειρικά έλαια, η Shell σημείωσε ότι υπάρχει συνεχής έρευνα και ανάπτυξη για την εξεύρεση τρόπων παραγωγής SAF από πηγές όπως το υδρογόνο ή το δεσμευμένο CO2.

Ο Jan Toschka, πρόεδρος της Shell Aviation, δήλωσε: "Η SAF είναι ο σημαντικότερος τρόπος για την απαλλαγή από τον άνθρακα στις αερομεταφορές κατά τις επόμενες δεκαετίες. Η σχέση μας υπερβαίνει τις εμπορικές συμφωνίες - είναι στρατηγική και ευθυγραμμισμένη όσον αφορά την άποψη ότι η SAF κατέχει το κλειδί για την επίτευξη ενός βιώσιμου μέλλοντος στις αερομεταφορές".

ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ