ESG+Stories

Β. Κελλάρης: «Η έλλειψη ενημέρωσης σχετικά με την εξωσωματική γονιμοποίηση η αιτία που τα ζευγάρια δεν απευθύνονται σε ειδικούς»

Η Be-Live έχει στόχο να βοηθήσει τα υπογόνιμα ζευγάρια που αντιμετωπίζουν οικονομικές δυσκολίες σε όλη τη χώρα να κάνουν παιδί.
Β. Κελλάρης: «Η έλλειψη ενημέρωσης σχετικά με την εξωσωματική γονιμοποίηση η αιτία που τα ζευγάρια δεν απευθύνονται σε ειδικούς»

Στους Δελφούς βρέθηκε η Be-Live την Παρασκευή 12 Απριλίου προκειμένου να συμμετάσχει στο 9ο Οικονομικό Forum Δελφών (Delphi Economic Forum) το ετήσιο forum που πραγματοποιείται στους Δελφούς υπό την Αιγίδα της Προέδρου της Ελληνικής Δημοκρατίας. Την τρίτη μέρα και στο πάνελ με αντικείμενο: «Το δημογραφικό δίλημμα της Ελλάδας: Προκλήσεις, Λύσεις και το Μέλλον» ξεκίνησε την παρέμβασή της η υπουργός κοινωνικής συνοχής και οικογένειας κ. Σοφία Ζαχαράκη. Η υπουργός, περιέγραψε το πρόγραμμα της κυβέρνησης για την αντιμετώπιση του δημογραφικού και μίλησε για την υποβοηθούμενη αναπαραγωγή. 

.

Στο πλαίσιο αυτό, ο κ. Βασίλης Κελλάρης, μαιευτήρας-γυναικολόγος αναπαραγωγής, Αντιπρόεδρος του νοσοκομείου ΜΗΤΕΡΑ και της μονάδας ΥΓΕΙΑ IVF ΕΜΒΡΥΟΓΕΝΕΣΙΣ και Ιδρυτής του μη κερδοσκοπικού Σωματείου για την αντιμετώπισης της υπογονιμότας και της υπογεννητικότητας Be-Live, μίλησε για την αυξητική τάση για ζητούμενες υπηρεσίες υποβοηθούμενης αναπαραγωγής τα τελευταία χρόνια τόσο στην Ελλάδα όσο και στην υπόλοιπη Ευρώπη. Όμως, όπως αποκάλυψε, δυστυχώς μόνο το 30% των ανθρώπων που αντιμετωπίζουν δυσκολίες απευθύνονται σε ειδικούς και αυτό οφείλεται κατά κύριο λόγο στην ελλιπή ενημέρωση σχετικά με την εξωσωματική γονιμοποίηση. «Βρισκόμαστε σε παγίδα γονιμότητας. Ο δείκτης είναι έτοιμος να πέσει κάτω από το 1,5 παιδί ανά γυναίκα», πρόσθεσε. Εξηγώντας τη σημασία της υποβοηθούμενης παραγωγής συμπλήρωσε ότι «στην Ελλάδα 1 στα 20 παιδιά που γεννιούνται είναι από εξωσωματική, ένα σημαντικό νούμερο που πρέπει να αυξηθεί. Η Be-Live έχει στόχο να βοηθήσει τα υπογόνιμα ζευγάρια που αντιμετωπίζουν οικονομικές δυσκολίες σε όλη τη χώρα να κάνουν παιδί, με όραμα ένα μέλλον με λιγότερα προβλήματα υπογεννητικότητας». 

Ολοκληρώνοντας, ανέφερε ότι η Be-Live εστιάζει την άρτια ενημέρωση οργανώνοντας δράσεις σε κάθε γωνιά της χώρας με προτεραιότητα στις ακριτικές περιοχές όπου η πρόσβαση στα μέσα και στην πληροφόρηση είναι ελλιπής. Στο πάνελ συμμετείχε και ο κ. Mιχάλης Βλασταράκης, επικεφαλής του τομέα marketing της Eurobank, η οποία υποστηρίζει έμπρακτα τη δράση της Be-Live ως μέγας χορηγός, στο πλαίσιο της Πρωτοβουλίας Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της Τράπεζας Eurobank για το δημογραφικό «ΜΠΡΟΣΤΑ για την οικογένεια», ενώ το παρόν έδωσε ο Αντιπρόεδρος της Be- Live, Γαβριήλ Μιχαιλάκης. 

be live

ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ