ESG+Stories

Always on Sunday: Το ελληνικό brand που υιοθετεί την αειφορία της μόδας

Το πλαστικό δεν έχει καμία θέση στα προϊόντα της εταιρείας και η παραγωγή τους γίνεται αποκλειστικά στην Αθήνα.
Always on Sunday: Το ελληνικό brand που υιοθετεί την αειφορία της μόδας

Η ιδέα εξέλιξης της μπλε κλασικής πλαστικής σακούλας του ελληνικού μανάβικου σε ένα βιώσιμο αξεσουάρ υψηλής αισθητικής «γέννησε» το 2021 την ελληνική εταιρεία Always on Sunday και τη λεγόμενη «Sakoula». Το σύγχρονο brand, έχει εντάξει τρόπους βιωσιμότητας και τις αρχές της ηθικής μόδας από την αρχή της δημιουργίας του. Καταρχάς, επαναχρησιμοποιεί τα περισσεύματα υφασμάτων για τη δημιουργία συμπληρωματικών αξεσουάρ. Το πλαστικό δεν έχει καμία θέση στα προϊόντα της εταιρείας και η παραγωγή τους γίνεται αποκλειστικά στην Αθήνα. Παράλληλα, για κάθε αγορά Sakoula από το e-shop ή το instagram account, η εταιρεία δωρίζει 1 ευρώ για καλό σκοπό (WWF Ελλάδος).

.

Οι εικόνες της Always on Sunday στο κέντρο της Αθήνας αντλούν έμπνευση από το Factory, το διάσημο στούντιο του Άντι Γουόρχολ και αναβιώνουν το εργαστήριο του καλλιτέχνη, το οποίο χρησίμευσε ως τόπος συνάντησης για εξέχουσες προσωπικότητες, καλλιτέχνες και μουσικούς σε μια από τις πιο εμπνευσμένες πόλεις και περιόδους της σύγχρονης ιστορίας. Η Creative Director και ιδιοκτήτρια του Always on Sunday, Ελίνα Σβύρου, εμπνεύστηκε από αυτό το εκρηκτικό μείγμα εξερεύνησης και τέχνης για τη νέα συλλογή με τίτλο "Velvet Undergound", η οποία περιλαμβάνει τέσσερις επιμέρους σειρές: The Velvets, The Furs, The Teddies και The Canvas.

«Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι να βοηθούμε τους πελάτες μας να νιώθουν όπως όταν αντικρύζουν ένα ηλιόλουστο κυριακάτικο πρωινό. Να αισθάνονται όμορφοι και δυνατοί κάθε φορά που βλέπουν, αγοράζουν ή χρησιμοποιούν τα προϊόντα μας», δηλώνει η κ. Σβύρου.

Ανακάλυψε τη νέα συλλογή της Always on Sunday πατώντας εδώ.

 

ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ