ESG+Stories

Βιώσιμη μόδα

Επίδειξη μόδας υψηλής ραπτικής με οργανικά φωτοβολταϊκά και βιοαισθητήρες

Επίδειξη μόδας υψηλής ραπτικής με οργανικά φωτοβολταϊκά και βιοαισθητήρες

Στόχος της πρωτότυπης αυτής εκδήλωσης, είναι να αναδείξει τη συμβολή της σύγχρονης τεχνολογίας στην καθημερινότητα και να υπογραμμίσει την αλληλεπίδρασή της, με την ευζωία και την ποιότητα ζωής γενικότερα.

Νίκη της βιώσιμης μόδας στην Γαλλία

Νίκη της βιώσιμης μόδας στην Γαλλία

Οι νέοι κανονισμοί θα επηρεάσουν τις εταιρείες μόδας, που διαθέτουν καθημερινά στην αγορά έναν ορισμένο ελάχιστο αριθμό προϊόντων. 

ΕΣΕΕ: Κλωστοϋφαντουργία και μόδα, στους 3 πιο ρυπογόνους βιομηχανικούς κλάδους

ΕΣΕΕ: Κλωστοϋφαντουργία και μόδα, στους 3 πιο ρυπογόνους βιομηχανικούς κλάδους

Η έκθεση διερευνά τους τρόπους με τους οποίους η στρατηγική της βιώσιμης μόδας θα επηρεάσει την ελληνική οικονομία, τον κλάδο ένδυσης και υπόδησης καθώς και το εμπόριο ειδικότερα.

Η εβδομάδα μόδας στην Κοπεγχάγη θέτει τα standards της βιωσιμότητας

Η εβδομάδα μόδας στην Κοπεγχάγη θέτει τα standards της βιωσιμότητας

Το πιο προοδευτικό σχέδιό μέχρι σήμερα ήταν η εισαγωγή απαιτήσεων βιωσιμότητας, ένα πλαίσιο που αποτελείται από πρότυπα τα οποία πρέπει να τηρούν όλες οι μάρκες που παρουσιάζονται στο CPHFW, μια πρωτοβουλία που ανακοινώθηκε για πρώτη φορά το 2020.

Yuima Nakazato: Έκθεση στο Μουσείο Δαντέλας και Μόδας με βιώσιμη προσέγγιση

Yuima Nakazato: Έκθεση στο Μουσείο Δαντέλας και Μόδας με βιώσιμη προσέγγιση

Από το 2016, παρουσιάζει τις συλλογές του δύο φορές το χρόνο στο Παρίσι κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας Υψηλής Ραπτικής και είναι ο δεύτερος Ιάπωνας σχεδιαστής μόδας, μετά τη Hanae Mori, που συμμετέχει στο διάσημο γεγονός της γαλλικής πρωτεύουσας.

Γνωρίστε τους influencers του greenwashing

Γνωρίστε τους influencers του greenwashing

To greenwashing έχει γίνει τόσο διαδεδομένο γιατί εν μέρει οι influencers αποκομίζουν τα οφέλη από τη σύνδεσή τους με την περιβαλλοντική ρητορική.

Η Hugo Boss επενδύει σε ταμείο βιώσιμης μόδας

Η Hugo Boss επενδύει σε ταμείο βιώσιμης μόδας

Σε μια περίοδο πέντε ετών θα επιδοτήσει διάφορες εταιρείες που βρίσκονται στο στάδιο της εκκίνησης, της πρώιμης ανάπτυξης και του δυναμικού και αναπτύσσουν καινοτόμες λύσεις και τεχνολογίες βιωσιμότητας.