ESG+Stories

Πώς η βιώσιμη εταιρεία μόδας Magnolia Pearl απέκτησε παγκόσμια φήμη

Στον πυρήνα βρίσκεται μια αγορά μεταπώλησης, όπου τα vintage κομμάτια συχνά πωλούνται σε τιμές δύο έως πέντε φορές υψηλότερες από την αρχική τους αξία, με τιμές που κυμαίνονται μεταξύ 400 και 1.000 δολαρίων.
Πώς η βιώσιμη εταιρεία μόδας Magnolia Pearl απέκτησε παγκόσμια φήμη

Το 2001, η Robin Brown έραψε μια τσάντα με το χέρι χρησιμοποιώντας κορδόνι από χαρταετό και την πούλησε σε έναν άγνωστο για 100 δολάρια. Δεν ήταν μια μεγαλοπρεπής έναρξη. Αλλά αυτή η τσάντα σηματοδότησε την αρχή μιας μάρκας μόδας που θα αποκτούσε παγκόσμια απήχηση, με μια φιλοσοφία που είναι βαθύτερη από τις εποχιακές τάσεις.

.

«Σχεδιάζω από μικρή», είπε η Brown σε μια συνέντευξη στο Forbes.  «Αλλά τότε το έκανα για να επιβιώσω, όχι για το στυλ». Σύμφωνα με το βιογραφικό της εταιρείας, η ίδια έζησε άστεγη, κάτι που επηρέασε την καλλιτεχνική της προσέγγιση στην επαναχρησιμοποίηση.

Από τις ρίζες της σε μια μικρή πόλη του Τέξας, η μάρκα έχει εξελιχθεί σε μια διεθνή παρουσία με πάνω από 400 συνεργάτες λιανικής πώλησης σε όλο τον κόσμο. Διαθέτει δύο flagship boutique: μία στο Fredericksburg του Τέξας και μία στο Malibu της Καλιφόρνια. Η πρώτη είναι μια φυσική μπουτίκ με δοκάρια που έχουν σκαλιστεί στο χέρι από τεχνίτες της κοινότητας των Άμις πριν από έναν αιώνα, καθώς και έναν πλήρως λειτουργικό ανελκυστήρα του 19ου αιώνα με χειροκίνητη μανιβέλα.

Στον πυρήνα βρίσκεται μια αγορά μεταπώλησης, όπου τα vintage κομμάτια συχνά πωλούνται σε τιμές δύο έως πέντε φορές υψηλότερες από την αρχική τους αξία, με τιμές που κυμαίνονται μεταξύ 400 και 1.000 δολαρίων.

Η κατασκευή ενός ενιαίου ενδύματος Magnolia Pearl μπορεί να διαρκέσει έως και 30 ημέρες, και η μάρκα λειτουργεί με ένα ριζικά διαφορετικό χρονοδιάγραμμα από τον υπόλοιπο κλάδο της μόδας: χωρίς συλλογές, χωρίς εβδομάδες μόδας, χωρίς εκδηλώσεις με μεγάλη συμμετοχή του Τύπου. Τα νέα κομμάτια απλά εμφανίζονται όταν είναι έτοιμα... και εξαφανίζονται εξίσου γρήγορα. Είναι η αργή μόδα στην πιο αγνή της μορφή και η επιτυχία της έχει εμπνεύσει άλλους οικολογικούς σχεδιαστές σε όλη τη χώρα.

Παρά την υψηλή αξία μεταπώλησής της και την χειροποίητη ποιότητά της, η Magnolia Pearl δεν προσπάθησε ποτέ να παίξει το παραδοσιακό παιχνίδι της πολυτέλειας. Δεν υπάρχουν χορηγοί influencers, δεν υπάρχουν θέσεις στην πρώτη σειρά στις εβδομάδες μόδας και δεν υπάρχουν δελτία τύπου που να διαφημίζουν τις νέες συλλογές. 

Όταν η Taylor Swift κυκλοφόρησε τα άλμπουμ της Folklore και Evermore, οι στιλίστες στράφηκαν στις ρομαντικές, vintage σιλουέτες της Magnolia Pearl για διάφορες φωτογραφήσεις και το μουσικό βίντεο «Cardigan» — χωρίς να επικοινωνήσουν ποτέ με τη μάρκα, σύμφωνα με την Magnolia Pearl. 

ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ