ESG+Stories

πράσινη ναυτιλία

Η ναυτιλία στρέφεται σε εναλλακτικά καύσιμα μετά το 2030, προβλέπουν στελέχη

Η ναυτιλία στρέφεται σε εναλλακτικά καύσιμα μετά το 2030, προβλέπουν στελέχη

Μέχρι το τέλος αυτής της δεκαετίας η πρόοδος αναμένεται να παραμείνει σταδιακή, καθώς οι εταιρείες καλούνται να ισορροπήσουν ανάμεσα στην αστάθεια του εμπορίου και τη γεωπολιτική αβεβαιότητα.

Ελληνική ακτοπλοΐα: Στα 320 εκατ. ευρώ το κόστος του “Fit for 55”

Ελληνική ακτοπλοΐα: Στα 320 εκατ. ευρώ το κόστος του “Fit for 55”

Η μελέτη εκτιμά ότι η συνολική απώλεια του ΑΕΠ θα μπορούσε να ξεπεράσει τα 650 εκατομμύρια ευρώ έως το 2031, ενώ οι απώλειες θέσεων εργασίας θα μπορούσαν να ανέλθουν σε 16.000 σε ολόκληρη την ελληνική οικονομία.

Στυλιανίδης: Οι πρωτοβουλίες για τη βιωσιμότητα της ακτοπλοΐας

Στυλιανίδης: Οι πρωτοβουλίες για τη βιωσιμότητα της ακτοπλοΐας

Ο κ. Στυλιανίδης υπογράμμισε αρχικά τη σημασία ευθυγράμμισης της εθνικής ναυτιλιακής στρατηγικής με τις ευρωπαϊκές προτεραιότητες, επισημαίνοντας τον καθοριστικό ρόλο των νησιών στην ευρωπαϊκή ταυτότητα.

Σύμπλευση Eni και MSC για την κυκλική οικονομία και τη βιωσιμότητα

Σύμπλευση Eni και MSC για την κυκλική οικονομία και τη βιωσιμότητα

Η συμφωνία περιλαμβάνει τη δυνητική χρήση υγροποιημένου φυσικού αερίου καθώς και βιοκαυσίμων HVO, bio-LNG αλλά και λιπαντικών από ανανεώσιμες πρώτες ύλες από containerships και κρουαζιερόπλοια του ομίλου της MSC.

Οι ναυτιλιακές αντισταθμίζουν την πράσινη μετάβαση με παραγγελίες πλοίων διπλού καυσίμου

Οι ναυτιλιακές αντισταθμίζουν την πράσινη μετάβαση με παραγγελίες πλοίων διπλού καυσίμου

Η απαλλαγή της ναυτιλίας από τις ανθρακούχες εκπομπές είναι σημαντική για τις παγκόσμιες προσπάθειες καταπολέμησης της κλιματικής αλλαγής, επειδή αντιπροσωπεύει περίπου το 3% των παγκόσμιων αερίων του θερμοκηπίου.

«Πράσινη» ακτοπλοΐα: Έναρξη έργου για τη μείωση του ανθρακικού αποτυπώματος

«Πράσινη» ακτοπλοΐα: Έναρξη έργου για τη μείωση του ανθρακικού αποτυπώματος

Η μελέτη είναι προαπαιτούμενη προκειμένου να εκκινήσει η όποια διαπραγμάτευση με τις Γενικές Διευθύνσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής είτε αφορά στην επιλεξιμότητα της δανειακής χρηματοδότησης με ενωσιακούς πόρους, είτε στη συμβατότητα ενός τέτοιου εγχειρήματος με  τους κανόνες των κρατικών ενισχύσεων.

Η Maersk λέει ότι η ώθηση της ναυτιλίας για μηδενικές εκπομπές χρειάζεται κυβερνητική υποστήριξη

Η Maersk λέει ότι η ώθηση της ναυτιλίας για μηδενικές εκπομπές χρειάζεται κυβερνητική υποστήριξη

Η Maersk στοχεύει να επιτύχει καθαρές μηδενικές εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου το 2040 και έχει αναδειχθεί σε ηγέτη στην ενεργειακή μετάβαση του κλάδου της με πέντε πλοία πράσινης μεθανόλης στο νερό και άλλα 20 υπό παραγγελία.

HELMEPA: Η ανθεκτικότητα της Ναυτιλίας στην κλιματική αλλαγή – Κεντρικό μήνυμα «Η ισχύς εν τη ενώσει»

HELMEPA: Η ανθεκτικότητα της Ναυτιλίας στην κλιματική αλλαγή – Κεντρικό μήνυμα «Η ισχύς εν τη ενώσει»

Περισσότερες από 500 ηγετικές προσωπικότητες της ναυτιλίας παρακολούθησαν συζητήσεις σχετικά με την επίτευξη των στόχων του ΙΜΟ, την εφαρμογή επιχειρησιακών και τεχνολογικών μέτρων, την ενίσχυση της ανταλλαγής δεδομένων και την προώθηση της έγκαιρης λήψης αποφάσεων.