ESG+Stories

Marketing Greece: Νέο έργο για τις αξίες του βιώσιμου τουρισμού

Με επίκεντρο τον άνθρωπο, οι content creators ανέδειξαν πλήθος ιστοριών για τους προορισμούς, τη γαστρονομία, τα φυσικά τοπία, τις τοπικές τέχνες και παραδόσεις που κρατούν αιώνες.
Marketing Greece: Νέο έργο για τις αξίες του βιώσιμου τουρισμού

Mε όχημα τη δημιουργικότητα οκτώ (8) Ελλήνων δημιουργών περιεχόμενου (content creators), η πρωτοβουλία της Marketing Greece "Travel Reimagined | Tomorrow‘s Content Today", η οποία θέτει το "responsible travel" και τις αξίες του βιώσιμου τουρισμού σε πρώτο πλάνο, παρουσίασε χθες το ταξίδι που πραγματοποίησε το 2023.

 .

Η Οίτη, η Ορεινή Αχαΐα και τα Καλάβρυτα, τα Τζουμέρκα, το Νότιο Ρέθυμνο, η Σίφνος, η Κίμωλος, η Κύθνος, η Κέα, η Ιθάκη και ο Ασπροπόταμος Τρικάλων αποτέλεσαν το ιδανικό σκηνικό των Μανώλη Αρμουτάκη (grshindig), Στέφανο Αντιμάντο (stef_greece), Γιώργο Βενιό (vengio), Μιχάλη Λαπαρδά (mikelapardas), Δημήτρη Παλαιογιάννη (zorbabook), Νικόλα Πάνου (nikolaos_panou), Παναγιώτη Παπαϊωάννου (panpapaioannou) και Βασιλική Παπακωνσταντή & Γιώργο Τσαγκαράκη (yabatravellers).

Μοιραζόμενοι με τη Marketing Greece το κοινό όραμα για έναν βιώσιμο ελληνικό τουρισμό, oι content creators ταξίδεψαν στην αυθεντική πλευρά τής Ελλάδας και απαθανάτισαν την ξεχωριστή ταυτότητα των προορισμών, χαρίζοντας μας μοναδικής αισθητικής κλικ και καρέ.

Με επίκεντρο τον άνθρωπο, οι content creators ανέδειξαν πλήθος ιστοριών για τους προορισμούς, τη γαστρονομία, τα φυσικά τοπία, τις τοπικές τέχνες και παραδόσεις που κρατούν αιώνες: Το πλατανόδασος του Πλανητέρου, τα πυκνά παρθένα δάση των Τζουμέρκων, η αιγαιοπελαγίτικη ατμόσφαιρα της Σίφνου και Κιμώλου, ο Μιχάλης που μας αφηγήθηκε ιστορίες για την Ιθάκη, ο Νίκος που μας ξενάγησε στην Κρανιά Ασπροποτάμου, ο Μπάμπης που μοιράστηκε μαζί μας την πολύτιμη γνώση του για τις ομορφιές της Οίτης και τα μανιτάρια του βουνού, ο μελισσοκόμος Φραγκίσκος της Κύθνου, και τέλος, στην Κέα ο Αλέξανδρος που αποφάσισε να αφήσει την ζωή στην πόλη για να ασχοληθεί με την άνυδρη καλλιέργεια των αμυγδαλιών στο νησί και ο Γιάννης με το μικρό υπόγειο εργαστήριο ξυλογλυπτικής.

Tο φρέσκο και σύγχρονο φωτογραφικό και videos περιεχόμενο που δημιουργήθηκε, το οποίο απαριθμεί 600 φωτογραφίες, 35 short forms και 13 longer form videos, αποτέλεσαν το υλικό της καμπάνιας που έτρεξε το προηγούμενο διάστημα στα social media του Discovergreece.com και παράλληλα στα social media των content creators, με κεντρικό μήνυμα την προτροπή προς τους ταξιδιώτες να ανακαλύψουν με σεβασμό και να απολαύσουν με υπεύθυνο τρόπο την Ελλάδα.

«Έχοντας τη συνεργασία ως βασική μας αξία, αυτή τη φορά ενώσαμε δυνάμεις με Έλληνες content creators. Ανθρώπους που βρίσκονται στο πεδίο και βιώνουν ο καθένας με τον δικό του τρόπο τις ταξιδιωτικές εμπειρίες που μπορεί κάποιος να απολαύσει στους ελληνικούς προορισμούς» δήλωσε σχετικά ο Νίκος Διαμαντόπουλος, γενικός διευθυντής Marketing Greece, και συμπλήρωσε: «Δίνοντας έμφαση στον πολιτισμό, την αγροδιατροφή, τα φυσικά τοπία και τα παραδοσιακά χωριά, διατηρώντας πάντα στο επίκεντρο τον άνθρωπο, οι Content Creators κατέγραψαν εμπειρίες με ήπιο περιβαλλοντικό αποτύπωμα και ανέδειξαν μέσα από τη δημιουργικότητά τους, τους τρόπους με τους οποίους πρέπει να ταξιδεύουμε και να συναναστρεφόμαστε τους προορισμούς. Το να ταξιδεύουμε με υπεύθυνο τρόπο είναι ζητούμενο για όλους μας πλέον. Το "Travel Reimagined |Tomorrow‘s Content Today" είναι μια πρωτοβουλία που στοχεύουμε κάθε χρόνο να εξελίσσεται περαιτέρω και να συνεισφέρει στην προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος που αξίζει στη χώρα μας».

ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ